Czarno- srebrne smokey eyes

Witajcie kochane:)

Troszkę długo kazałam Wam czekać na ten makijaż, ale dopiero przed chwilą otrzymałam zdjęcia z sesji z Agnieszką.


Wykonałam na niej typowe smokey eyes w kolorach czerni i srebra. Jest to idealny makijaż na sylwestra, studniówkę czy inny, wieczorowy event. 



Zdjęcia wykonał Konrad Wywigacz
modelka: Agnieszka




Użyłam tu kosmetyki firmy Cosmepick, o których już Wam częściowo pisałam.


Brązujący puder w kulkach klik
Make Up Brillance  klik
Quattro Eye Shadow
Pomadka w kredce, Lip Pencil klik






Wyciągnięta w kącikach czerń sprawia, że spojrzenie zdaje się być kocie i zmysłowe. Rozświetlona perła w wewnętrznym kąciku zaś powoduje, że oko optycznie wygląda na większe. Opalizujący bronzer nadaje trójwymiarowości twarzy jednocześnie ją przyciemniając.



0 Komentarze