Lip Pencil, Cosmepick


Lubicie pomadki w kredce?  Ja tak! Odkąd tylko weszły na rynek, podbiły moje serce. Oczywiście w sklepach mamy wiele kolorów i wiele firm. Nie wszystkie jednak są sobie równe. W wyborze kosmetyków przede wszystkim kieruje się ich trwałością i ogólną jakością.

Moja dzisiejsza bohaterka odpowiada moim potrzebom. Jest niesamowicie trwała i wydajna.  Przetrwała naprawdę wiele godzin, kawę, herbatę i dobre jedzonko. Mowa o pomadce w kredce firmy Cosmepick. O tej firmie pisałam Wam ostatnio  przy okazji podkładu i cieni. Firma ta bardzo podbiła moje serce swoimi produktami, bogata ofertą i niesamowitą trwałością wszystkich używanych przeze mnie kosmetyków.


Informacje od producenta
Pomadka w kredce to połączenie pięknego i trwałego koloru szminki, nawilżających właściwości balsamu i blasku błyszczyka - to wszystko w jednym, wygodnym kosmetyku.
ZALETY
·         kremowa formuła
·         innowacyjne opakowanie, wygodna aplikacja
·         4 soczyste, trwałe kolory: Chic, Trendy, Glam, Posh


 

Pomadka ma subtelny, słodki zapach. Na ustach rozciera się bardzo gładko, dobrze kryjąc powierzchnię warg. Nie wysusza ust, a jeśli takie mamy, to ich nie podkreśla. Kremowa konsystencja sprawia, że pomadka dobrze przywiera do ust a kolor tym samym jest bardzo wyraźny. 

Ciepłe światło 


                                                                                                      Zimne światło 


Z ust znika bardzo, bardzo powoli. Schodzi w równomierny sposób a przy tym, nie zbiera się w załamaniach. W dodatku nie klei się i nie sprawia wrażenia ciężkości ust. Jest lekka i delikatna a dzięki tym wszystkim cechom stałą się moją ulubienicą wśród kredkowych pomadek.



0 Komentarze