Make Up Brillance, Cosmepick, Podkład rozświetlający

Witajcie Kochani!
Słońca już dawno brakuje, a skóra robi się coraz bardziej szara i pozbawiona blasku. W dodatku ciepłe powietrze, wiatr i niebawem śnieg sprzyjają przesuszeniu naskórka a gruby, ciężki podkład tylko podkreśla zmęczenie twarzy i suche skórki.

Moim rozwiązaniem tego problemu a zarówno nowym odkryciem- perełką, jest podkład rozświetlający firmy Cosmepick. Mam z nią styczność po raz pierwszy i jestem wyjątkowo oczarowana. Przyznam się szczerze, że żałuję, że tą firmę dopiero teraz odkryłam.



Informacja o produkcie od producenta
Rozświetlający fluid nie tylko wygładza cerę i wyrównuje jej koloryt, ale także pielęgnuje ją niemal jak krem. Kosmetyk zawiera aktywny kompleks nawilżający z naturalnych węglowodanów Pentavitrinu®, który utrzymuje właściwy poziom wilgoci skóry i chroni ją przed wysuszeniem. Fluid lekko się rozprowadza, po nałożeniu nie powoduje efektu maski. Magiczna formuła sprawia, że podkład dopasowuje się do karnacji, a skóra staje się promienna.

ZALETY
·         zawiera aktywny kompleks nawilżający
·         lekko się rozprowadza
·         nie powoduje efektu maski
·         3 odcienie

Kolor, który mam to numer  01- Sand. Jest to odcień raczej zbliżony do beżu, lekko ciepły, z żółtymi pigmentami. 


Wyjątkowo dobrze stapia się z naturalnym odcieniem mojej twarzy. Jest on mocno kryjący, a jednocześnie nie tworzy efektu maski. Na dłoni jak widać ładnie kryje wszelkie zaczerwienienia, drobne piegi i przebarwienia. 


Trójwymiarowy, nie płaski efekt zawdzięcza swojej lekkiej formule. W konsystencji jest bardzo gładki i aksamitny, jak na tak kryjący podkład.  Powiem szczerze, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona produktem. Nie zatyka, nie wysusza a nawilża i nie tworzy  maski. Skóra oddycha, nie jest sztywna ani ściągnięta. Dobrze rozprowadza się na skórze nie tworząc plam ani zacieków i nie zbiera się w załamaniach. Na twarzy utrzymuje się cały dzień i nie ściera się. Cera po jego aplikacji wygląda zdrowo i promiennie. 



Ja Wam szczerze polecam! Więcej o produkcie na stronie klik 


0 Komentarze