Zestaw do wybielania zebów PureLite

Lubicie się uśmiechać?

Na pewno tak, każdy lubi! Podobnie, jak każdy z nas, marzy o pięknym, zdrowym uśmiechu i śnieżno białych zębach. Niestety wiele past do zębów, choć oferuje efekt wybielenia, nie przynosi dużego rezultatu.



Dziś przychodzę do Was z małym zestawem, który wg mnie jest świetnym pomysłem na prezent gwiazdkowy. Dokładniej, mowa o zestawie do wybielania zębów marki PureLite. Zestaw zamówić można na stronie: http://purelite.pl/wybielanie-zebow-i-higiena-jamy-ustnej/1-purelite-home.html


PureLite to marka kosmetyczna obecna na polskim rynku od 2009, przeznaczona dla osób które poszukują kosmetyków o najwyższej jakości w przystępnej cenie. Produkty marki PureLite tworzone są z myślą zarówno o młodych osobach śledzących najnowsze trendy, jak i o ludziach którzy cenią sobie bezpieczne i przyjazne dla środowiska kosmetyki. PureLite jest odzwierciedleniem obowiązujących trendów, będący idealnym rozwiązaniem dla osób poszukujących własnego stylu, chcących uzyskać w sposób jak najbardziej naturalny zdrowy, biały uśmiech.



Opis producenta

PureLite Home to żel do wybielania zębów. Pojemność opakowania to 10ml. Oparty o najnowsze technologie amerykańskie, znacząca poprawa koloru zębów już po 2-3 aplikacjach, kolejne aplikacje pogłębiają i utrwalają efekt. PureLite Home to bezpieczny, wielokrotnie przebadany produkt, zgodny z obecnie obowiązującymi przepisami zarówno w Polsce, jak i Unii Europejskiej.


Działanie

Dzięki nadboranowi sodu PureLite Home utlenia znajdujący się w mikroszczelinach zębowych materiał organiczny odpowiedzialny za przebarwienia szkliwa. W wyniku rozkładu substancji czynnej wydzielają się atomy tlenu, które wchodząc w reakcję z materiałem organicznym utleniają go i czynią transparentnym/niewidocznym. Zasada rozpadu czynnika substancji i utleniania jest podobna, jak w przypadku nadtlenku wodoru.


W eleganckim, fioletowo białym kartonowym opakowaniu znajduje się zestaw, składający się z 2 szyn termicznych w plastikowym opakowaniu,  strzykawki napełnionej 10 ml preparatu wybielającego oraz próbnika odcieni.




Okres zastosowania to 6-8 dni codziennego zastosowania.  Obie szyny moczymy w gorącej wodzie aby rozmiękły, po czym przykładamy je do zębów. Kiedy zastygną i uformuje się kształt naszej szczeki, w szyny wpuszczamy łącznie ok. 1ml preparatu. 



Same w sobie szyny mają lekko miętowy posmak. Nakładki z żelem należy trzymać na zębach od 30 do 40 minut. Po ich zdjęciu zauważyłam wybielenie obrzeży zębów oraz wyrównanie kolorytu płytki nazębnej.
Pierwsze 2-3 dni kuracji polegają na odbarwieniu, wybieleniu płytki/szkliwa, a następne służą utrwaleniu efektów.



W okresie zastosowania preparatu należy utrzymywać białą dietę i nie spożywać posiłków  i napoi barwiących (buraczki, kawa, mocna herbata, jagody).


Preparat nie wypływa z silikonowych szyn, nie powoduje nadwrażliwości zębów na ciepło/zimno. Nie zaobserwowałam także żadnego pieczenia ani innych nie przyjemnych efektów.
Jest to produkt, który w łatwy i szybki sposób pomaga uzyskać zdrowszy wygląd i z pewnością znajdzie się od wśród moich gwiazdkowych podarunków.


A Wy stosujecie jakieś preparaty do wybielania zębów? Znacie PureLite?



12 Komentarze

  1. Ja nie moge wybielac zebow, dlatego to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zastosować domowe wybielanie, ale z odstawieniem kawy byłoby u mnie ciężko. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam www.centrum-stomatologii.pl to jeden z najlepszych gabinetów dentystycznych. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, zęby bielutkie;) Na pewno i dobry dentysta jest tu ważny jeżeli chodzi o zdrowie zębów. Sprawdźcie sobie tu gabinet https://dentistica.pl i ich pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam, że najlepszym sposobem na wybielanie zębów będzie profesjonalne wybielanie zębów u stomatologa. Ja jakiś czas temu wybielałam zęby u stomatologa w https://www.dentystagdynia.pl/ i jestem bardzo zadowolona z efektu, zęby są bielutki, teraz muszę tylko myć zęby specjalną pastą do zębów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio trafiłam na gabinet stomatologiczny gdynia i postanowiłam umówić się na wizytę. Chcę w koncu zadbać o swoje zęby jak należy. Wystarczająco długo odkładałam wizytę u dentysty. Zęby mam w nieciekawym stanie i strasznie się ich wstydzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od siebie mogę polecić ten całodobowy ośrodek leczenia uzależnień. Pomogli już wielu ludziom. Pracują tam świetni specjaliści z doswiadczeniem. Leczą rózne uzależnienia. Sama nawet myśle o zgłoszeniu się tam po pomoc bo ostatnio coraz więcej palę i ciągle jem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za informację, komentarz bardzo przydatny dla osób zainteresowanych produktami kosmetycznymi 🙃

      Usuń
  8. Interesujący wpis. Pomocne informacje

    OdpowiedzUsuń