Nature Box z olejkiem migdałowym


Nature Box to nowa linia kosmetyczna, która powstała kilka miesięcy temu. Choć kosmetyki zachwyciły mnie swoją prostą ale przyjemną dla oka szatą graficzną oraz pięknymi zdjęciami na stronie producenta nie skusiłam się na ich zakup.  W ciagu ostatnich miesięcy miałam jednak urodziny i przyjaciółka obdarowała mnie jedną z serii – różową z olejkiem migdałowym.


Jest także zestaw;
Żółty - z olejem makadamia
Niebiekski – z olejem kokosowym
Pomarańczowy – z olejem z moreli
Zielony -  z olejem z awokado
Czerwony – z olejem z granata

W skład pełnego zestawu wchodzi żel pod prysznic, balsam do ciała, spray lift-up, odżywka oraz szampon do włosów. Posiadam pierwsze dwa produkty.


 Oba kosmetyki zamknięto w różowej, spłaszczonej buteleczce zamykanej na klik. 


Produkt łatwo i bezproblemowo dozuje się a w przypadku transparentnego opakowania żelu widać ile nam go jeszcze zostało.

Żel pod prysznic – dla miękkości i ochrony przed przesuszeniem

 Dobrze się pieni i jest w użyciu wydajny. Ładnie koi i myje ale nie zauważyłam po nim żadnego spektakularnego nawilżenia skóry a wręcz szybko odczuwalne ściągnięcie, którego bardzo nie lubię.
 

Body lotion – dla uczucia nawilżonej i wygładzonej skóry


Produkty mają wyraźny i intensywny, słodkawy zapach migdała, który przyjemnie swoim aromatem wypełnia łazienkę.


Balsam do ciała jest natomiast rzadki, dość płynny i mleczny. Łatwo rozsmarowuje się ale w średnim tempie się wchłania.  Początkowo skóra po nim trochę się lepi czego bardzo nie lubi. Nie używam zatem tego kosmetyku bezpośrednio przed wyjściem z domu i stosuję raczej na wieczór po kąpieli. W mojej ocenie kosmetyki są bardzo przeciętne. 


Ogólnie nie sądzę abym chciała sięgnąć ponownie po którykolwiek kosmetyk tej firmy. Lubię nowości a tych ciągle jest pełno i z całą pewnością znajdę coś co wyjątkowo mnie zachwyci.

Znalezione obrazy dla zapytania nature box logo





2 Komentarze

  1. Fajne duo, u mnie lepiej sprawdzila sie odzywka dobrze dociazyla moje wlosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbowałam jeszcze, ale kto wie:P jesli polecasz to moze sie skusze bo moje włosy strasznie sie puszą;/

      Usuń