Neon color nail polish - nowa, wakacyjna kolekcja lakierów do paznokci od MySecret


Cześć!

Czas wakacji to okres szaleństwa i bogactwa kolorów. Żaru piasku, błękitnych fal, słońca, i soczystej zieleni. To także moment, który kojarzy się z ekspresją, dynamiką i przede wszystkim ciepłem. Plaże przypominają mi również o magicznych zachodach słońca, pełnych głębokich odcieni pomarańczu, żółci a niekiedy i różu.

MySecret idąc tym tropem, wprowadziło wakacyjną kolekcję neonowych lakierów, które tryskają siłą i witalnością, mają tą właśnie energię i idealnie wpisują się w wakacyjne trendy.
Mowa oczywiście o neon color nail polish. Jest to kolekcja pięciu kolorów, wśród których znajdziemy róż, pomarańcz i żółty.




Opis producenta:

Neonowe kolory pozwolą wyczarować fantazyjny manicure na lato. Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug.

Orange


Zgodnie z nazwą jest to kolor soczystej pomarańczy

Blackberry


Nie nazwałabym tego osobiście jeżyną ale kolor wyjątkowo przypadł mi do gustu I sprawdzi się także podczas wszystkich pór roku. Jest to odcień ciemnego, zdecydowanego różu i jest z całej kolekcji najbardziej stonowany

Lime


Piękny odblaskowy kolor zimnej żółci. Świetnie będzie wyglądać przy opalonej skórze

Cherry


To także dla mnie małe zaskoczenie koloru względem nazwy. Dla mnie nie cherry a jaśniejsza, bardziej jaskrawa wersja różu.

Strawberry


Ciemniejsza, chłodna, z domieszką niebieskich i różowych tonów wersja pomarańczy. Osobiście nie wiem jak precyzyjnie ją określić i do czego przyrównać. Niemniej podoba mi się.

Żałuję, że zabrakło w całej kolekcji zieleni.
Niestety mam teraz ciemne hybrydki, dlatego prezentuję Wam kolorki na szablonie. 


Od lewej blackberry, cherry, strawberry, orange, lime


Co do krycia, konieczne są na pewno 2 warstwy.
Nie wiem jeszcze jak z trwałością ale jestem z Wami na bieżąco na IG oraz FB.


Pędzel i buteleczka jak w pozostałych lakierach tej firmy. Kwadratowe opakowanie z szerszym pędzelkiem sprawdza się u mnie bardzo dobrze.


Który z kolorów najbardziej przypadł Wam do gustu?








Justyna Zybert Pro Make Up Artist © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka