Colour Trends i moje nowe pomadki, KOBO Professional

Hej :D 

Skuszona ofertą kolorystyczną pomadek KOBO Professional z serii Colour Trends sięgnęłam po nowe trzy odcienie, o których chciałabym Wam dzisiaj nieco opowiedzieć.


Wśród pomadek tej firmy znajdziemy serię: Fashion Colour, Colour Trends, Matte Lips oraz specjalną kolekcję Matte Lips wiosna/lato 2017.

Wszystkie z nich oferują bogatą feerie barw, matowe oraz satynowe wykończenie.

Seria Colour Trends ma w swojej ofercie 10 pięknych kolorów.

Moje to:



313 Crushed Berries


314 Frozen Dahlia


315 Beige Obsession



Opis producenta

Intensywny i trwały kolor ust. Pomadka nawilżająca i wygładzająca usta o przedłużonej trwałości. Formuła bogata w składniki odżywcze, takie jak masło morelowe, witamina E, działa jak odżywczy balsam dla ust. Zawiera filtry UV.

WAGA 4,5 g. CENA 16,99 zł


Mówiąc ogólnie, bardzo podobają mi się nowe opakowania, jakie wprowadziła firma. Są one delikatniejsze w swoim kształcie, bardziej nowoczesne a przede wszystkim mają magnes, który dodatkowo zapobiega otwieraniu się pomadki.


Wybrane przeze mnie kolory są dość uniwersalne i wg mnie sprawdzają się zarówno w ciągu dnia, w pracy i poza nią a także wieczorem jeśli chcemy wyglądać świeżo a jednocześnie mieć nie za mocny makijaż.
Szmineczki dają satynowe wykończenie, nie migrują poza kontur ust, nie wysuszają i nie podkreślają ewentualnych suchych skórek. Generalnie przyzwoicie się trzymają. W sumie, gdybym była nie zadowolona, nie trzymała bym się tej firmy:)



Co sądzicie o tych kolorach? Czy może macie jakieś z innej serii?

0 Komentarze