Relacja z Meet Beauty III

Kochani,

Zapewne widzieliście w mediach społecznościowych, że we wcześniejszy weekend odbyły się targi kosmetyczne Beauty Days oraz spotkanie blogerów Meet Beauty - III edycja.  W dalszym ciągu możecie obserwować zdjęcia z tych dni u mnie na Instagramowym profilu jak również i tutaj chciałabym Wam nieco więcej opowiedzieć.


W tym poście chciałabym się jednak skupić na samym Meet Beauty, bo to było wydarzenie, na które czekałam cały rok!

Ta edycja różniła się od poprzednich pod wieloma względami.
Po pierwsze i chyba najważniejsze to fakt, że event  trwał nie jeden, ale aż trzy pełne dni. Po drugie, był on połączony z targami kosmetycznymi, co wielu osobom dawało duże pole do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, znajomości i udziału w wielu konkursach.



Jak zawsze każda z Nas dostała pakiet startowy, czyli opaskę upoważniającą do wejścia na targi oraz identyfikator, dzięki któremu można było łatwiej odnaleźć właścicielki innych blogów.


Wśród przygotowanych przez organizatorów atrakcji była fotobudka ze ścianką Meet Beauty. Znalazły się tu także śmieszne gadżety tj. ogromne okulary, kapelusze, maski itp.

Podstawą wydarzenia były wykłady i warsztaty.
Ciężko było mi się zdecydować co wybrać, bo najchętniej wzięłabym udział we wszystkim.


Piątek


Początkowo planowałam być tylko na gali, ale, że udało mi się wygrać w konkursie Gosh 2dniowe szkolenie, tak pojawiłam się już na godzinę 14. Tego dnia były podstawy nakładania podkładu, konturowania i aplikowania rozświetlacza. Prowadziła je przemiła Pani Anna Mucha, o której więcej przeczytać można poczytać np. na stronie targów.



Po teoretyczno- praktycznych warsztatach wraz z Martą (vlog Diamond Angellll) wzięłyśmy udział w uroczystym otwarciu targów. O tym jednak będzie w oddzielnym wpisie.

Sobota

Tego dnia zaczęłam od wprowadzenia do weekendowego wydarzenia. Przedstawiony został raz jeszcze plan, konkursy, regulaminy itp.
W kolejnym etapie wzięłam udział w warsztatach NeoNail. 


   
   
     
To właśnie tu poza teoretycznym zapoznaniem się z najnowszym produktem do stylizacji hybrydowej wraz z koleżankami miałyśmy przyjemność nauczyć się wykonywania zdobień akwarelowym lakierem. 



To wcale nie takie łatwe, jakby się mogło wydawać J



Nie obyło się także bez modelowania z Karoliną Zientek i II części warsztatów Gosha.





Niedziela


W sobotę wiele osób wyjechało już do rodzinnych domów, bo w końcu było to wydarzenie dedykowane blogerom i vlogerom z całej Polski! Tego dnia nie miałam szczęścia do zapisów na warsztaty i uczestniczyłam w wykładzie nt. SEO oraz oczyszczanie twarzy z marką Tołpa.

Na deser wygrałam w konkursie Palmers, co było dla mnie niesamowitym wyróżnieniem a jednocześnie zaskoczeniem. 


 Strasznie się ucieszyłam, kiedy zostałam wyczytana na auli J

W tym miejscu bardzo dziękuję firmie Palmers za pięknie pachnące kosmetyki. Za jakiś czas recenzja na blogu.



Zblogowanym i całej ekipie Meet Beauty dziękuję za możliwość udziału w spotkaniu a partnerom wydarzenia za torbę z mnóstwem produktów.



Wszystko to pojawi się w  recenzjach

  



0 Komentarze