Amazing Volume, MUR, Drogeria.pl - czyli wachlarz rzęs

Jaki kosmetyk jest dla Was niezastąpiony w makijażu?


Ja mogę nie nakładać podkładu, cieni czy szminki, ale tusz zawsze obowiązkowo...

 Znalezienie jednak idealnej maskary nie jest jednak łatwe. To, co lubią moje koleżanki, nie zawsze sprawdza się u mnie i odwrotnie. Wszystko zależy od naszych rzęs, ich kondycji i oczekiwań. Już dawno temu zakończyłam kuracje różnymi odżywkami i nie doczepiałam rzęs ale ich kondycja jest bardzo przeciętna. Zależy mi na tuszu, który je odżywia, pogrubia, wydłuża a w dodatku daje efekt głębokiej czerni. Ważne oczywiście dla mnie jest też to, aby tusz mnie nie uczulał, nie kruszył się w ciągu dnia, nie rozmazywał i nie tworzył grudek. Kiedy doczepiam same kępki czy rzęski na pasku, lubię gdy tuszu jest w opakowaniu więcej i porządnie osadza się na szczoteczce i nie zachowuje się tak, jakby go wcale tam nie było.  
Tym razem, dzięki wyborze przesympatycznej Pani z Drogeria.pl  mam przyjemność używania tuszu firmy Makeup Revolution Amazing Volume Mascara Ultra Black.


Opis producenta
Pogrubiający tusz do rzęs w kolorze intensywnej czerni. Niesamowicie pogrubia rzęsy już po jednym pociągnięciu. Łatwo się aplikuje i nie zbiera się w grudki. Specjalnie zaprojektowana szczoteczka z włosia pozwala na dokładne rozdzielenie rzęs i aplikację tuszu od nasady po końce. Kolor intensywnej czerni nadaje spojrzeniu dramatyczny efekt.


Zaczynając od opakowania… tusz znajduje się, jako jeden z niewielu na rynku w dodatkowym, papierowym kartoniku. Wewnątrz plastikowej, podwójnej tuby, czarny, średnio gęsty tusz. Sama tuba wyróżnia się na tle innych i przypomina nieco opakowanie błyszczyka. 


Złote litery na czarnym tle nadają elegancki ton. Bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne.
Maskara osadza się w odpowiedniej dla mnie ilości na szczoteczce. Krzyżowo osadzone włosie szczoteczki bardzo dobrze rozczesuje rzęsy, nie tworząc grud i nie zlepiając ich. W strukturze tuszu znajdują się mikrowłókna jedwabne, które bardzo ładnie pogrubiają i wydłużają rzęsy. 


Dodatkową zaletą kosmetyku jest fakt, że dobrze spaja on naturalne rzęsy ze sztucznymi, tworząc dość naturalny efekt.
Szczoteczka jest minimalnie zwężana ku górze i dlatego też spokojnie dotrzemy tą częścią do krótszych włosków.
Tusz nie wywołał u mnie żadnych podrażnień czy łzawienia. Dobrze się zmywa i nie marze po skórze.

Produkty MUR zakupić możemy na stronie Drogeria.pl


Dodatkowo, w przesyłce znalazłam kilka przydatnych drobiazgów:


Długopisy z logo ZILA (  O lakierze do paznokci ZILA pisałam Wam tutaj) oraz Drogeria.pl. Zawsze przydatne i bardzo wygodne w użytkowaniu, w dodatku wyglądają bardzo elegancko.


Opakowanie odświeżających chusteczek
Idealne do torebki i na coraz to cieplejsze dni, do pracy, auta czy w podróży.


Ochronna, nawilżająca pomadka do ust
Jest bezzapachowa, bezsmakowa i ma biała barwę. Usta po jej użyciu mają bardzo mi odpowiadający odcień, niby nude, ale lekko zbielone, rozświetlone i nawilżone.


Lusterko- szczotka
Kiedy byłam mała, miałam coś podobnego. Do tej pory nosiłam dużą szczotkę w torebce i nieustannie irytowało mnie, gdy coś się w nią wczepiło. Teraz nadeszła pora na wymianę i produkt sprawdza się znakomicie.


I na zakończenie krówki ohh omm nom nom w chwilę ich już nie było. Bardzo słodka niespodzianka dla łasuchów takich jak ja :D



Nieustanny brak czasu i chęci do chodzenia pomiędzy masą niekulturalnych ludzi doprowadził do coraz częstszych zakupów przez Internet, stąd, z czystym sumieniem polecam tą Drogerię.


0 Komentarze