Słodkie migdały dla ciała, włosów i wszystkich zmysłów

Witajcie!

Bardzo Was wszystkich przepraszam za kilka dni totalnej ciszy, ale dopadła mnie ostra grypa, która mocno dała się we znaki. Temperatura sięgająca 39 stopni, straszne zawroty i bóle głowy, poty itp. całkowicie wykluczyły mnie z życia. Zaczynam dopiero odzyskiwać siły i tym samym przychodzę do Was z postem, o produkcie, który podbił moje serce oraz całe ciało J

Dziś będzie o olejku ze słodkich migdałów, który w ramach mojej fascynacji naturalną pielęgnacją musiał znaleźć się wśród moich kosmetyków.


Dostępnych na rynku olejów jest wiele, ale ja wybrałam olej w 100 % naturalny, tłoczony na zimno ze strony Optima Plus, która cieszy się nie tylko dobrymi rekomendacjami ale także szerokim asortymentem.


W tym miejscu może też wspomnę o opakowaniu. Zamawiane z tej strony oleje, pakowane są w szklane, ciemne buteleczki, co jest dużą zaletą, ponieważ nie ma możliwości aby zachodziły jakieś dodatkowe, niepożądane reakcje.
Brązowa, obła buteleczka zakończona jest białą nakrętką. Na butelce widnieje nie duża, ale gustowna etykieta w odcieniach bieli i błękitu zawierająca wszystkie podstawowe i ważne dla nas informacje.


Właściwości oleju ze słodkich migdałów:

ü Poprawia cyrkulacje krwi
ü Nawilża
ü Działa przeciwstarzeniowo
ü Łagodzi podrażnienia
ü Przywraca blask
ü Wyrównuje koloryt
ü Łagodzi stany zapalne
ü Skutecznie chroni skórę przez warunkami atmosferycznymi
ü Pomaga zapobiegać rozstępom


Olej migdałowy jest bogatym źródłem witaminy A oraz E, które mają szerokie zastosowanie w kosmetyce. Olejek jest delikatny w zapachu, doskonale wchłania się w skórę, nie pozostawiając tłustej, lepkiej warstwy. Zgodnie z opisem producenta (klik), może być używany do masażu.  Z uwagi na swoją delikatna formułę, nadaje się zarówno do stosowania przez osoby o wrażliwej skórze, jak i przez dzieci.



Włosy

Olejek może być stosowany na włosy i wówczas wzmacnia cebulki, odżywia, powstrzymuje wypadanie, pobudza szybszy wzrost oraz świetnie nawilża i nadaje połysk. Olejku nie stosuję długo, ale już zauważyłam, że przynosi pozytywne efekty na moich włosach. Najczęściej smaruje same końcówki i pozostawiam na noc, a rano zmywam. Włosy po jego zastosowaniu są mięciutkie, nawilżone, wygładzone, ładnie błyszczą i się nie elektryzują.

Twarz

Stosowany solo, idealnie nadaje się do demakijażu i ściąga resztki makijażu, niewidocznego gołym okiem. Przy OCM a także dodawany do kremów, pięknie nawilża skórę twarzy i niweluje wszystkie suche skórki. Cera po użyciu jest napięta, ukojona a koloryt wyrównany. Nie zaobserwowałam u siebie zatykania porów i ogólnie jestem bardzo zadowolona z działania olejku.

Ciało

Tu również olejek daje nam bardzo wiele możliwości zastosowania. Przede wszystkim do nawilżania całego ciała. Ja obecnie robię to na noc a rano cieszę się zdrowo wyglądającą, napiętą skórą. W lato, przepięknie będą wyglądały nogi posmarowane oliwkąJ Już się nie mogę doczekać!!

Na wszelkie poparzenia słoneczne olejek załagodzi ból. Aby usunąć nieestetyczne plamy po samoopalaczu, można zastosować mieszankę olejku migdałowego z łyżeczką miodu i kilkoma kroplami soku z cytryny. Tak przygotowana mikstura dla właściwych efektów powinna być nakładana miejscowo i zmyta po około godzinie.

Masaż olejkiem migdałowym doskonale rozluźnia, niweluje napięcie, stres i zmęczenie, a jego zapach delikatnie uwodzi i uspokaja.

Olejek, zmieszany z cukrem posłuży jako naturalny ale i bardzo skuteczny peeling, który nie tylko ściągnie martwy naskórek ale i od razu nawilży.

Codzienne wklepywanie niewielkiej ilości olejku pod oczy, po ok. 2 tygodniach zniweluje niechciane cienie.


O zastosowaniu tego cudeńka mogłabym Wam pisać jeszcze długo, ale myślę, że najlepiej jak go po prostu wypróbujecie i dobierzecie swoje metody jego stosowania. Ja jestem z niego bardzo zadowolona i widzę jak szybko przyniósł wielkie korzyści dla mojej skóry i włosów.






0 Komentarze