MY SECRET I LOVE MY STYLE LIP LINER- Recenzja i swatche

Dzień dobry wszystkim!

Firma My Secret,  jakiś czas temu wypuściła na rynek  konturówki do ust w 4 uniwersalnych kolorach. 


Dzisiaj natomiast przychodzę do Was z ich swatchami i moją krótką opinią na ich temat.



Opis producenta
Pokochaj swój styl w makijażu! Wypróbuj hipoalergiczną kredkę do ust, która sprawi, że Twoje usta będą zjawiskowe. Kredka zawiera naturalne woski i oleje oraz witaminę E.

Waga 1,4 g.
Cena 7,49 zł.


Po pierwsze i co najważniejsze dla mnie, to fakt, że kredki są niesamowicie trwałe. Nie zeszły mi z dłoni pod samą wodą z mydłem, a na ustach przetrwały nie raz wiele godzin, podczas których jadłam i piłam.


W konsystencji, są bardzo mięciutkie, a dzięki zawartości wosków i olejków gładko suną po ustach. Mam nadzieję, że nie będą się łamać, ale póki co, do jakości nie mam żadnych zastrzeżeń.


Opakowanie, czy raczej ich design jest dość standardowy i według mnie, nie specjalnie czymś się różni na tle konturówek innych firm. Zaletą jest fakt, że kolor wkładu jest taki sam jak zewnętrzna część kredki, co znacznie przyspiesza mi pracę z klientkami. Owszem czarne kredki z kolorowymi końcówkami są eleganckie, ale kiedy mamy ich dużo i zależy nam na czasie, super elegancki wygląd spada dla mnie na drugi plan.



Mam nadzieję, że producent zdecyduje się na poszerzenie oferty kolorystycznej.



A tak korzystając z okazji, chciałam Wam dziś pokazać mojego kochanego psiaczka, który towarzyszył mi przy robieniu tych zdjęć




0 Komentarze