Makijaż w odcieniach brązu z Pierre Rene Professional


Kochani,

Kilka dni temu, bardzo spontanicznie z kolegą fotografem zrobiliśmy sesję zdjęciową. Modelka przyjechała aż z Łodzi i miała chwilę wolnego czasu więc postanowiliśmy uwiecznić jej ciekawą urodę.


foto: Piotr Prokopowiecz
modelka: Patrycja Witkowska
makijaż: ja:)

Jak widzicie Patrycja ma bardzo dużo piegów, dlatego w okolicy nosa i policzków musiałam użyć mniej podkładu by ich nie zakryć. Żuchwa wymagała jednak standardowej jak dla sesji warstewki z uwagi na dość duże problemy skórne, niemniej podkład na którym pracowałam posłużył mi jednocześnie jako korektor bo stosowałam go także punktowo.


Do wykonania tego makijażu użyłam kosmetyki firmy Pierre Rene Professional

Podkład Skin Balance Cover nr 21
Puder matujący Loose Powder Transparent no 03
Paletka cieni Match System w odcieniach brązu
Eyeliner Hi- Tech czarny
Tusz do rzęs Lash Kreator
Cienie do brwi/Stylizator
Błyszczyk Chic Gloss Melody Brown no 27



Niestety na razie dostałam tylko tyle zdjęć ale jestem bardzo niecierpliwa i nie chciałam czekać na resztę tak więc pokazuje tylko te które mam:) !!!



Niebawem zdjęcia z sesji podwodnej także z użyciem kosmetyków tej firmy!

0 Komentarze