Na pazurkach z morskimi falami

Witajcie:)

wczoraj wyjątkowo miałam chwilę wolnego czasu, który mogłam poświęcić wyłącznie sobie i postanowiłam dać mały upust swojej artystycznej ekspresji. 



Na biały, matowo kredowy lakier namalowałam naprzemiennie paseczki z kolorze granatowym i morskim, a całość wykończyłam bezbarwnym lakierem z zatopionymi opalizującymi hologramami na błękitno- miętowo. 


Krok 1
My Secret, Chalky Matt 242


Krok 2
Sensique, Nail Art 203


Krok 3
Sensique, Nail Art 204


Krok 4
Sensique, Nail Art 201





Kolorki nawiązują wg mnie do głębin morza i tego co można w nich znaleść. Woda na różnych głębokościach przybiera inne odcienie, od lazurowo -turkusowego do ciemnego właśnie granatu. Na samym dnie znaleźć można perły, które mienią się tak pięknie jak hologramy, którymi wykończyłam malowanie. Hologramy bardzo ładnie się mienią w świetle. 



Lakiery użyte przeze mnie są dostępne w Drogerii Natura. 
Jakie kolory Wy teraz używacie najchętniej?

0 Komentarze