Odżywczy koktajl energetyczny

Witajcie

Ci z Was, którzy znają mnie trochę lepiej wiedzą, że ostatnio staram się więcej ćwiczyć a przy okazji też lepiej jeść. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój przepis na koktajl, który dodaje mi masę energii a dodatkowo pozytywnie wpływa na mój organizm.


Składniki:
1 banan
2 miarki odżywki białkowej
1 łyżeczka spiruliny
1 łyżka miodu
1 łyżka siemienia lnianego
250 ml mleka


Całość dokładnie mieszam w blenderze i gotowe. 


Taki przepis z łatwością możecie modyfikować, zrezygnować z jakiegoś składnika czy dodać inne owoce tak jak kiwi, pomarańcze, mango, ananasa, jagody. Siemię zastąpić nasionami chia lub orzechami nerkowca. Wiele osób zastępuje też mleko wodą albo całkowicie rezygnuje z płynów na rzecz samych owoców ale nie jestem przekonana jak wówczas z odżywką białkową. Przepis szybki, łatwy a sam koktajl bardzo sycący.


Chętnie poznam Wasze przepisy, piszcie! :)

0 Komentarze