Kosmetyczne nowości w kuferku

Witajcie,

Dzisiaj wyjątkowo nie będzie recenzji. Chciałabym się nieskromnie pochwalić swoimi nowościami a myślę, że warto umieścić o nich oddzielny wpis.
Oczywiście wszystko później znajdzie swoje miejsce w dziale recenzji razem ze swatchami i tymi kosmetykami w akcji, niemniej teraz krótki wstęp.


Ostatnio coraz częściej mówi się o naturalnych kosmetykach i szkodliwym wpływie wielu substancji, które możemy znaleźć w składzie nawet najdroższych kosmetyków. Coraz modniejsze stają się w związku z tym kosmetyki mineralne, nie testowane na zwierzętach i w 100% naturalne a w szczególności mowa o słynnych podkładach mineralnych. Powiem Wam szczerze, że bardzo długo miałam mieszane uczucia czy taki podkład może faktycznie dobrze kryć i jak tak naprawdę go stosować. Wiele koleżanek wraz z nadchodzącym latem zakupiło właśnie podkład mineralny i bardzo go chwaliły. A i ja przeglądając ostatnio jedną z gazetek poświęconych zdrowemu trybu życia natknęłam się na reklamę firmy Costasy, która zajmuje się sprzedażą naturalnych, mineralnych kosmetyków Lily Lolo. Idąc tym tropem, skusiłam się na promocyjne ceny w ich sklepie on line. 


Dodam, że nie miałam absolutnie doświadczenia z takimi pudrami a mając złe wspomnienia z utleniającymi się na skórze pudrami napisałam maila z prośbą o pomoc w doborze koloru. Na podstawie opisu swojej skóry został mi zaproponowany kolor. Oczywiście jak to ja nie poprzestałam na jednym produkcie :) W każdym razie wybrałam odbiór osobisty, bo akurat mieszkam całkiem niedaleko. Kiedy zamówienie było gotowe do odbioru, na miejscu przywitały mnie bardzo miłe kobitki. Powiem szczerze, że trochę głupio było mi przyznać się do braku doświadczenia ale Pani pokazała mi jak je aplikować a dodatkowo sprawdziłyśmy czy wybrany kolor jest na pewno dobry.



Pierwszymi efektami jestem strasznie zadowolona, ale dokładniej o tym co, jak i za ile będziecie mogły przeczytać dopiero za jakiś czas, kiedy moja opinia nabierze mocy prawnej i będzie w pełni obiektywna.


A czy Wy korzystacie z kosmetyków mineralnych? Znacie może wybraną przeze mnie firmę? Koniecznie dajcie znać bo jestem bardzo ciekawa!

0 Komentarze