Zimowe spotkanie blogerek w Dominium Pizza



Z pewnością wszyscy znamy Pizzerię Dominium. Nie trzeba chyba wspominać, że jest to sieć restauracji usytuowanych w różnych częściach miasta.   


Jako jedna ze organizatorek wybrałyśmy z Revelkovelove Nowy Świat, bowiem jest to dobra baza dojazdowa dla osób z różnych części miasta ale i nie tylko. Miasto zaświeciło już milionem migocących lampek i pięknymi dekoracjami świątecznymi. Kto nie był jeszcze na takim spacerze, koniecznie musi zobaczyć. Ten widok naprawdę zapiera dech w piersiach.


Kto był na spotkaniu blogerek?

Jak wspomniałam wyżej, były to dziewczyny z różnych części miasta ale i nie tylko. Na spotkaniu pojawiły się także influencerki z innych miast. Każda z Nas posiada profil ukierunkowany na tematykę beauty. Jedne bardziej na pielęgnację naturalną inne na kolorówkę, ale wszystkie chcemy być na bieżąco z nowościami rynkowymi.


Co było na spotkaniu?

Punktem wyjścia była integracja i poznanie się, bowiem w większości się nie znałyśmy.  Dzieliłyśmy się wiedzą i doświadczeniami, bo przecież każda z Nas ma inne zaplecze wiedzy. Zainteresowanie wzbudził także projekt Kosmetycznej Mapy Warszawy, o czym pokrótce opowiedziałyśmy.

Czy okazało się to dobre miejsce na spotkanie blogerek? Co jadłyśmy?

Przede wszystkim dzięki uprzejmości maganerów restauracji miałyśmy zarezerwowaną i wydzieloną część na antresoli. Stoły zostały połączone a całość przygotowana już na nasze przyjście. Zostałyśmy potraktowane niezwykle miło, za co jestem wdzięczna obsłudze.


Na początku a potem jak się okazało i przez cały czas trwania kilkugodzinnego spotkania piłyśmy zimową herbatę. To jest coś co uwielbiam a w tą porę roku jest to idealna kompozycja dla herbatomaniaków takich jak ja. Do wyboru jest wersja malinowa oraz imbirowa. Obie równie mocno rozgrzewają i smakują wyjątkowo. 


Niektóre zamówiły także latte. 


 Z jedzenia zaczęłyśmy od przystawek. Moje serce zdecydowanie skradły oliwki królewskie


Uwielbiam ten smak i kojarzy mi się z latem. Pojawiły się także paluchy, szynka parmeńska, sosy, pomidorki i rucola. 


Zależało Nam także na spróbowaniu najnowszych wersji pizzy: vege oraz fit.


Zaskoczyły mnie swoim smakiem oraz składem. 

Leggera Wegan na tradycyjnym cieście, z sosem na bazie pomidorów, świeżym szpinakiem, grillowaną cukinią, soczewicą oraz kremem z pomidorów. Do kremu dodano wegańskiej śmietany.   
Pizza Leggera Fit została wykonana na pełnoziarnistym cieście. Na pizzy mnóstwo świeżych warzyw, ser mozzarella,  ser pecorino z peperoncino

   
 Dla osób na diecie jest to dobre rozwiązanie. Na koniec zamówiłyśmy deser i tu muszę się także przyznać do swojej niewiedzy, bo nie wiedziałam ze są tu także desery. 

Na naszym stole pojawiła się panna cotta. Do wyboru były dwie wersje:
- z malinową polewą i kruszoną bezą
- z musem mango i płatkami migdałów



Na koniec przygotowałyśmy dla dziewczyn drobne upominki w postaci książek i kosmetyków. Książką była Siła Snów Wydawnictwa Agora, która jest bardzo trafną dla mnie pozycją bowiem interesuje mnie siła podświadomości i kontrola snu. 


Kosmetycznie rozdałyśmy małe zestawy Annabelle Minerals. Jest to polska marka oferująca kosmetyki mineralne, które nie zapychają skóry i zawierają naturalne składniki. 


Dodatkowo, pojawiły się vouchery do pizzerii,  dzięki którym, muszę się przyznać, że podczas kolejnego spaceru zabrałam swojego partnera także na wieczorną kolację.


Całość uważam za bardzo miłe spotkanie, które chciałabym móc powtórzyć za jakiś czas. A może będę miała możliwość poznać więcej swoich czytelników?

Zapraszam także do obejrzenia filmiku z wydarzenia, jaki dla Was przygotowałam (klik) a także relacji dziewczyn na Instastory.

1 Komentarze

  1. Chyba każdy ma swoją ulubioną pizzerię. Ja zazwyczaj zamawiam pizzę w restauracji http://www.szkutnia.waw.pl/.

    OdpowiedzUsuń