Love Beauty and Planet, Coconut & Mimosa


Love Beauty and Planet 



Love Beauty and Planet to nie tylko marka jednej z firm kosmetycznych ale i przesłanie nakłaniające do troski o otaczający Nas świat i zwrócenie uwagi na problem jakim są zanieczyszczenia, ilość produkowanych śmieci oraz testy na zwierzętach. 


To moje pierwsze spotkanie z tymi produktami przy okazji wizyty u koleżanki. 



Kolekcje Love Beauty and Planet


Na stronie firmowej znajduje się pięć różnych kolekcji:



-Masło muru muru i olejek różany (szampon, odżywka, maska do włosów, żel pod prysznic, peeling do ciała, balsam i dezodorant w kulce)



- olej kokosowy i ylang-ylang ( szampon, odżywka, maska, żel pod prysznic, dezodorant)



- woda kokosowa i kwiat mimozy  (szampon, odżywka, żel pod prysznic, balsam do ciała oraz dezodorant)



- rozmaryn i wetiweria  (szampon, odżywka, żel pod prysznic)



- masło shea i drzewo sandałowe  (szampon, odżywka do włosów, odżywka myjąca, żel pod prysznic, balsam do ciała)



Wszystkie z powyższych wydają mi się bardzo ciekawym połączeniem i bardzo chętnie zapoznam się z zapachami. Część z głównych składników znam z perfum, rozmaryn z kuchni a o muru muszę się przyznać, że wcześniej nie słyszałam😊



W moje łapki wpadł duet do włosów kokos i kwiaty mimozy. Obie roślinki lubię i wprost kojarzą mi się z latem, dużą ilością słońca, wakacjami, plażą i rajskim odpoczynkiem.



Opakowanie szamponu i odżywki Love Beauty and Planet


Wszystkie kosmetyki z każdej kolekcji mają spójną szatę graficzną i w sposób jednoznaczny nawiązują do wiodących składników. Moim faworytem pod tym względem jest jasno różowy zestaw różany. 



Szampony, odżywki i żele pod prysznic umieszczono w plastikowych buteleczkach wykonanych z transparentnego plastiku o pojemności 400ml. Te i pozostałe opakowania są w 100% poddawane recyclingowi. Duet, o którym piszę zakończony jest czarną nakrętką otwieraną/zamykaną na klik. To od Nas zależy, jaką porcję kosmetyku zaaplikujemy na włosy. 


Szampon do włosów z wodą kokosową i ylang – ylang Love Beauty and Planet





Dedykowany jest on włosom cienkim i pozbawionym blasku. Ma za zadanie rewitalizować, przywrócić sprężystość, witalność, objętość, miękkość i połysk bez obciążania. 


Transparentny w kolorze, średnio gęsty w konsystencji. Średnio mocno się pieni.




Odżywka do włosów z wodą kokosową i ylang – ylang Love Beauty and Planet



Odżywka ma za zadanie spełniać te same role. Konsystencja przypomina gęste masło do ciała. Jest ona zbita i nie spływa. 


Dopiero w połączeniu z wodą rozsmarowuje się po strukturze włosia. Szybko wchłaniała się a przez to może być mało ekonomiczna.




Skład kosmetyków Love Beauty and Planet


Z informacji uzyskanych ze strony producenta wynika, że produkty nie zawierają w swoim składzie barwników ani silikonów. Produkty są wegańskie i znajduje się tu organiczny olej kokosowy. Esencje zapachowe pozyskiwane są w sposób etyczny i zrównoważony.




Opinia


Bardzo spodobał mi się zapach tych kosmetyków. Jest lekko słodki ale zarazem delikatny, kwiatowo kokosowy i stonowany. Pojemność całkiem spora, opakowanie wygodne w użytkowaniu. Jeżeli chodzi o działanie, to kokos nie współgra z moimi włosami. Moje należą do wysoko porowatych a tu ten składnik działa wprost przeciwnie niż byśmy chcieli. Zrobiło mi się lekkie sianko a włos nie zyskał takiej gładkości jakbym chciała. Myślę, że jednak warto spróbować, choć cena nie należy do najniższych bowiem za sztukę produktu zapłacimy około 40złotych.


2 Komentarze

  1. Miałam wersje różaną, uwielbiałam zapach, ale moje włosy jak były trudne do rozczesywania, tak męczyłam się dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz czytalam o tych kosmetykach i chetnie poznalabym chocby tylko jedna linie zapachowa ;)

    OdpowiedzUsuń