Kuracja nawilżająca z jarzębiną - DLA Kosmetyki, krem na dzień




Siema koty!

O kosmetykach firmy DLA słyszałam bardzo dużo dobrego. Miałam kiedyś już jakiś ich produkt , np. serum pod oczy (klik), z którego byłam zadowolona i dlatego też zdecydowałam się na kolejny kosmetyk.   

Skończył mi się krem nawilżający, a bez takich rzeczy żyć nie mogę. Moja skóra jest bardzo zachłanna na nawilżanie. Codziennie rano i wieczorem musze posmarować czymś twarz. Rano wybieram raczej delikatniejsze i mniej tłuste kremy a wieczorem lubię treściwe i tłuste.




Opis produktu*

To jest dawny krem DAR PIĘKNA - ta sama formuła, tylko zmiana opakowania Receptura opracowana specjalnie dla osób z cerą wrażliwą z pierwszymi oznakami starzenia. Bogata formuła kremu oparta na zestawie specjalnie dobranych składników, uzupełnia zawartość składników odżywczych w skórze, pomagając przywrócić jej jędrność i gładkość w delikatnych miejscach.


Stosując krem każdego dnia:
  • zapobiegasz przedwczesnemu starzeniu się Twojej skóry
  • chronisz przed szkodliwym działanie czynników zewnętrznych – wolnych rodników
  • pobudzasz naturalną odnowę komórkową
  • pozostawiasz skórę gładką, delikatną oraz doskonale nawilżoną


 

Składniki
 

- mleczko pszczele - zawiera ponad 30 aminokwasów, cukry i witaminy (B1, B2, B6, B12, E, PP, kwas pantotenowy, kwas foliowy, biotynę), dzięki czemu jest doskonałym środkiem odmładzającym i odżywczym tzw. „eliksir młodości”

- świeży napar z jarzębiny – jest cennym źródłem witaminy C i P, uszczelnia i wzmacnia naczynia krwionośne, ma działanie odżywcze i uelastyczniające skórę

- olej z czarnuszki – naturalne źródło kwasu linolowego (ok. 58%) należącego do rodziny kwasów omega-6, kwasu oleinowego (ok. 24%), 15 aminokwasów, witamin i minerałów. Dzięki czemu utrzymuje skórę w dobrej formie oraz zapobiega jej przedwczesnemu starzeniu

- D-pantenol - zmniejsza stan zapalny, łagodzi podrażnienia Kompleks witamin A+ E + C+ F - pobudza naturalne procesy zachodzące w skórze, skutecznie przeciwdziała procesom starzenia

-  filtry UVA/UVB zapewniają ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi 

 

Nie zawiera sztucznych barwników, kolor kremu pochodzi od naturalnego naparu z jarzębiny.
 



Krem ma przyjemną, treściwą konsystencję oraz miły, ale delikatny, subtelny zapach jakby lekko ziołowy, który należy do tych blisko skórnych. Łatwo się rozprowadza na skórze. Używany pod podkład nie powoduje kolizji. Podkład się nie rozmazuje, nie wałkuje i nie tworzą się plamy.  Skóra w ciągu dnia się nie świeci a podkład nie spływa. Jego konsystencja nie powoduje zapychania się porów. Po aplikacji skóra jest mięciutka, gładka, dobrze nawilżona.  Twarz jest ukojona i odżywiona. W średnio szybkim tempie się wchłania. Tak jak już wcześniej wspominałam o podkładzie, to nakładany bezpośrednio na krem lepiej się rozsmarowuje niż bez użycia kremu.





Wg mnie pozostawia na twarzy lekko tłustawa powłoczkę ale nie jest to dla mnie minus, bo takie właśnie lubię. Opakowanie jest dość minimalistyczne i posiada pompkę. Nie zacina się i dozuje dobrą dla mnie ilość produktu.



Nie wystąpiły u mnie żadne reakcje alergiczne czy zaczerwienienia.
Do kompletu i lepszych efektów zakupić można krem na noc, ale o tym w oddzielnym wpisie.
 



*Opis pochodzi ze strony producenta:  klik

3 Komentarze

  1. Czytałam również o tych kosmetykach,ale nigdy jeszcze ich nie używałam, muszę coś z ich serii sprawdzić u siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam za bardzo tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej ocenie warto sprawdzić www.akar.olsztyn.pl - jeden z najlepszych sklepów z frezarkami i nie tylko. Polecam!

    OdpowiedzUsuń