Test płatków pod oczy Efektima Hialu Lift



W ostatnim czasie bardzo męczy mnie opuchlizna i sinawe zabarwienie pod oczami. Nie jest to brak snu ani brak witamin.  Raz jest to bardzo widoczne innym razem mniej. Kolor zawsze udaje zakryć się podkładem i korektorem ale z resztą idzie gorzej.
W dzisiejsze popołudnie postanowiłam zrezygnować z siłowni i poleżeć przed telewizorem z herbatką i ciasteczkami.  Zmywając makijaż po przyjściu z pracy sięgnęłam także pod płatki pod oczy.


Te, które właśnie posiadałam w domu a z których nie korzystałam to złote, hydrożelowe płatki Hialu Lift firmy Efektima.

 
Opis producenta*

Przeciwzmarszczkowe, liftingujące płatki pod oczy o innowacyjnej technologii hydrożelowej. Zmniejszają opuchliznę i cienie. Zapewniają natychmiastowy efekt odświeżenia i poprawy wyglądu skóry wokół oczu. Dostarczają skórze wielu cennych substancji odżywczych i regenerujących. Dzięki zastosowanym wysokiej jakości składnikom aktywnym intensywnie nawilżają skórę oraz wpływają na redukcję zmarszczek.

Na opakowaniu znajdują się informacje na temat płatków, a jest ich kilka rodzajów. Pod kartonową osłonką kryje się dobrze zgrzana saszetka. 


W niej, znajduje się plastikowa tacka, na niej płatki i dużo płynu.  Dzięki temu jest pewność, że nie będą one wysuszone. 


Każde opakowanie to jedna para.
Produkt wykonany jest z hydrożelu, mocno nasączonego składnikami niwelującymi opuchliznę i przywracającymi ładny koloryt skóry. 


W dotyku są cienkie i delikatne, jednak aplikacja jest bezproblemowa. Trzymane na skórze dobrze ponad połowę filmu pozostały w tym samym miejscu. Wyraźnie zaobserwowałam, że stały się dużo cieńsze. Już od pierwszych chwil od aplikacji czułam efekt chłodzący co było bardzo przyjemne.


Kolejnym razem przed nałożeniem płatków pod oczy wsadzę je do lodówki do spotęgowania tego efektu.


Po zdjęciu płatków :
- skóra pod oczami była wyraźnie bardziej nawilżona i napięta
- opuchlizna i zasinienie zmniejszone- aleee.. niestety efekt krótkotrwały

Płatki bezzapachowe, pełne w swojej strukturze złotych drobinek. Cena ok 5 zł
   


*Opis pochodzi ze strony producenta: klik

3 Komentarze