Eyebrow Shaping Gel, KOBO Professional - nowe produkty do stylizacji brwi

Kolejnym całkiem nowym kosmetykiem jaki chce Wam zaprezentować jest produkt do stylizacji brwi.

Zarówno moje rzęski jak i brwi są jasne i w związku z tym wymagają przyciemniania. Nie zawsze mam czas na regularną henną a niekiedy nawet do zdjęć potrzebuje bardzo wyraźny kolor i kontur.

Dzisiejszym bohaterem jest Eyebrow Shaping Gel, KOBO Professional.


Opis producenta

Modelujący żel do brwi, wizualnie zagęszcza , wypełnia ubytki oraz wyrównuje koloryt brwi. Zawiera proteinę pszeniczną oraz prowitaminę B5, które działają nawilżająco i kondycjonująco. Precyzyjna szczoteczka pozwala na perfekcyjne nałożenie żelu.

Producent wypuścił na rynek dwa kolory:

- medium brown
- taupe

Z uwagi na częste zaczerwienienia skóry wybrałam chłodny odcień grafitowy.


Opakowanie jest typowo maskarowe, ale szczoteczka o króciutka. 


Przed aplikacją należy zetrzeć nadmiar produktu i przejechać nim po brwiach. Ja dodatkowo po jego zastygnięciu rozczesuję szczoteczką dla w pełni naturalnego wyglądu.


Według mnie jest to fajny produkt, który dobrze utrzymuje się na brwiach, nie rozmazuje się i nie ściera.




0 Komentarze