Kolorowo-lakierowo z Sensique

Witajcie!
Dziś będzie kolorowo- lakierowo. Powracam do Was z częścią mojej kolekcji lakierów, tym razem marki  Sensique.

O samych lakierach miałam już przyjemność Wam pisać więc będzie krótkie przypomnienie i skupię się dziś bardziej na pokazaniu Wam samych kolorów.
Lakiery zamknięto w podłużnych, zaokrąglonych buteleczkach.



Pędzelki są długie i raczej cienkie ale nie na tyle cienkie by utrudniało to malowanie.  Lakiery w konsystencji są dość rzadkie, jednak nie spływają mi na skórki. Pierwsza warstwa wysycha dość szybko. Z drugą trzeba poczekać chwilę dłużej ale efekt jest tego wart. Według mnie najlepiej sprawdzają się właśnie 2 warstwy  ponieważ kolor jest głębszy i bardziej intensywny a jednocześnie powłoka na płytce paznokcia nie jest na tyle gruba by zaraz miała odpryskiwać.



Emalia na moich pazurkach trzyma się 3 dni a potem niestety odpryskuje w miejscach, gdzie rozdwajają mi się paznokcie. Nie jest to wina lakieru, tylko mam duży problem z utrzymaniem koloru na płytce. Mam nadzieję, że odżywki o których szykuję dla Was post przyniosą jakąś poprawę! :)

102 White Pearl

To typowa białą perełka. Kolor klasyczny i uniwersalny.  Lakier ładnie odbija światło, niestety jednak mam wrażenie, że pozostawia lekkie smugi.




145 Ashy

To kolor popielaty, beżowo szary, jasny i stonowany. Ładnie pokrywa płytkę i sprawdzi się przy oliwkowej karnacji.  Ja niestety mam blade łapki, które są często w tą pogodę zaczerwienione i mam mieszane uczucia, czy do mnie pasuje. 




158 Pale Rose

To połączenie bladego różu z szarawym pigmentem.




154 Salomon

Salomon to coś w rodzaju koralu, stonowanego odcienia pomarańczu.





155 Red Carpet
Typowa strażacka czerwień na pewno znajdzie nie jedną zwolenniczkę





123 Musk

Perłowy kolor łupiny orzecha włoskiego. Niestety przy moich bladych łapkach się nie sprawdza, może latem jak w końcu złapię słońce:) 




125 Grappe

Nie wiem do czego przyrównać ten kolor. Zapewne każdy będzie mieć inne skojarzenia.  Może jest tu coś z brązu, koloru cegły?



143 Berry

W buteleczce zdecydowanie przypomina kolor soku z jeżyn. Na paznokciu bardziej bordo.









Justyna Zybert Pro Make Up Artist © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka