Extreme Sparkle Eyeliner, Goldenrose

Hej kochani!

Kilka dni byłam wyłączona, stąd małe blogowe zaległości spowodowane chorobą.
Dziś mam już dużo więcej sił i energii, więc posty będą pisać się znowu same.

Tym razem bohaterem recenzji jest brokatowy eyeliner do oczu marki Golden Rose.


Eyeliner występuje w 6 kolorach:

101 srebrny
102 czarny
103 złoty
104 turkusowy
105 błękitny
106 granatowy


Opis producenta

Ekstremalnie brokatowe i błyszczące eyelinery, które tworzą przyciągający uwagę efekt. Odpowiednio zaprojektowany pędzelek pozwala na narysowanie bardzo precyzyjnej kreski.
Paleta odcieni została stworzona w ten sposób, aby można było wybrać odpowiedni kolor zarówno do makijażu dziennego, jak i wieczorowego.

Mam kolor czarny, z mikro srebrnymi drobinkami. Jedna warstwa nie ma według mnie pełnego krycia, stąd pokazuje Wam jak głęboka czerń można uzyskać po kilku warstwach. Oczywiście w moim przypadku wyszedł mały kleks, ale nie zależało mi tutaj na pięknej, cienkiej kresce a na pokazaniu koloru.


Pędzelek należy raczej do krótszych i o przeciętnej grubości, choć na mój gust, mógłby być trochę cieńszy.

Konsystencja tuszu jest lekko glutowata i dość gęsta co średnio mi odpowiada.

Plusem natomiast jest fakt, że eyeliner szybko zasycha, nie odbija się na powiece i nie kruszy w ciągu dnia. Po demakijażu na skórze pozostają srebrne drobinki, które prezentuję Wam na zdjęciu. Widać także, że skóra delikatnie została zafarbowana.

Pojemność opakowania to 5,5 g
Cena: 14 zł




0 Komentarze