Liebster Blog Award 2015

Amber Hair zrobiła mi bardzo miłą niespodziankę i nominowała mojego bloga do Liebster Blog Award 2015

Serdecznie jej za to dziękuję a jednocześnie zapraszam na jej bloga http://amberhair88.blogspot.com/



Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

 Oto pytania, które otrzymałam wraz z moimi odpowiedziami:

1. Co spowodowało, że zaczęłaś pisać bloga?
Do pisania bloga skłoniła mnie chęć dzielenia się z innymi własnymi spostrzeżeniami oraz tym, co sprawia mi przyjemność. Dodatkowo poznałam dużo, niesamowitych osób o podobnych zainteresowaniach.

2. Czym się interesujesz, nie licząc blogowej pasji?
Psychologią, gastronomią, uprawą roślin, fotografią

3. Jakie masz marzenia?
Marzeń mam bardzo wiele a największe z nich to dalekie podróże, na które tak bardzo brakuje czasu

4. Czego boisz się najbardziej?
Samotności

5. Gdybyś mogła przeżyć 1 dzień z życia sławnej osoby, to kto by to był?
Jennifer Lopez

6. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Wszystkie książki Lauren Weisberger, 50 twarzy Greya, Mistrz i Małgorzata

7. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić i dlaczego?
Wszystkie kraje buddyjskie, ponieważ bardzo nurtuje mnie ich kultura i wierzenia

8. Czy masz zwierzątko?
Tak, mam psa, który wabi się Polly

9. Jakie są Twoje ulubione lody?
Waniliowe w orzechami i syropem klonowym

10. Z jakiego swojego osiągnięcia jesteś najbardziej dumna?
To nie jest żadne wielkie osiągnięcie jeśli spojrzymy w kategorii wkładu jaki włożyłam w realizację zadania ale uśmiech osób starszych, bezbronnych którym bezinteresownie pomogłam rekompensują wszystko co tylko możliwe

11. Blogi o jakiej tematyce czytasz najchętniej? 
Kosmetyczne oraz kulinarne

Mam nadzieję, że dzięki tym odpowiedziom mogliście mnie trochę poznać. A oto osoby, które ja wytypowałam do nagrody:

Moje pytania dla wybranych przeze mnie blogerek:

1.      Jakie jest twoje ulubione danie?
2.    Twój pomysł na idealną randkę?
3.    Kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie życia to?
4.    Jaką piosenkę, chciałabyś usłyszeć jako pierwszą na swoim weselu ?
5.     Najlepsze, wg Ciebie połączenie kolorystyczne to?
6.    Gdybyś wygrała mln złotych, co byś z nimi zrobiła?
7.     Motto, które Cię inspiruje?
8.    Jak wyobrażasz sobie swoją najpiękniejszą sesję zdjęciową?
9.    Twój pomysł na szybkie pozbycie się doła?
10.Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać na wakacje?
11. Co sprawia Ci największą radość?

Zapraszam do udziału w zabawie wyżej wymienione osoby i proszę o linki do Waszych odpowiedzi. Pozdrawiam Was cieplutko!

0 Komentarze