Jesienny kolor szarego fioletu od Paese

Dzień dobry:)

Wraz z nadejściem jesieni, w sklepach pojawiło się mnóstwo nowości. Jedną z nich jest kolekcja dziesięciu, fantastycznych kolorów lakierów firmy Paese. Firma, nie poszła na łatwiznę i nie wypuściła standardowych kolorów liści, czyli mocnego pomarańczu i klasycznego  brązu a pokusiła się o eleganckie i stonowane kolory, które jak sam producent opisuje nadają malarsko- poetyckiego wdzięku.



Nowa kolekcja lakierów marki Paese to dziesięć kolorów, które w malarsko-poetycki sposób odkrywają, jak piękne mogą być jesienno-zimowe nastroje. Zestawienie typowo ciepłych beżów, brązów i oranżów z chłodnymi granatami i zieleniami otwiera szerokie spektrum dla tworzenia wyjątkowych stylizacji płytki paznokcia.


Opis producenta: Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i superbłyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację i spójną konsystencję. Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia.


Lakier, który mam to numer 410, czyli odcień lilaka, zgaszonego szarością fioletu. Jest to kolor elegancki, stonowany i uniwersalny. Wprost idealnie oddaje ten malarski, lekko romantyczny klimat.


Ten lakier, jest drugim, jaki posiadam z tej firmy. O wcześniejszym pisałam wam tutaj: klik
Wyjątkowo zaskoczył mnie swoją trwałością, dlatego też postanowiłam powtórzyć tą przygodę. Lakiery firmy Paese długo trzymają się nawet na mojej, mocno rozdwojonej płytce paznokcia. Aby uzyskać idealny dla mnie kolor krycia, pomalowałam płytkę dwukrotnie, chociaż już przy pierwszej warstwie paznokcie wyglądały przyzwoicie.


Emalia nie tworzy smug ani zacieków, nie tworzą się także żadne wybrzuszenia i nierówności. Kolor jest mocno napigmentowany. Lakier choć nie zawiera żadnych drobinek i jest matowy, tak ładnie połyskuje na paznokciach niczym pokryty bezbarwną warstwą lakieru.


Pędzelek należy raczej do tych cienkich i dłuższych a aplikacja nim jest wygodna i precyzyjna. Kwadratowa buteleczka wykończona czarną nakrętką z firmowym logo wygląda niezwykle elegancko i jest poręczna.



A czy Wy znacie te lakiery? Jak się Wam podoba mój odcień?


0 Komentarze