WAX MATT NAIL POLISH od My Secret

Chwila wolnego podczas choroby zmotywowała mnie do nadrobienia blogowych zaległości.
Pisałam Wam ostatnio o limitowanej kolekcji lakierów My Secret WAX MATT NAIL POLISH

Produkt jest dostępny w 4 kolorach:

  252 NILE BLUE
253 BABY BLUE
254 VIOLET TREND
255 HOT RASPBERRY

Odcienie niebieskiego są wg mnie bajeczne, mocno nasycone, kojarzą mi się z niebem i morzem, turkusem i niezapominajkami.






Violet to kolor ciemniejszego wrzosu a raspberry nie wiem czemu ale kojarzy mi się zarówno z maliną jak i arbuzem, niemniej smakowicie.





Pojemność: 10 ml. Cena: 6,99 zł.
Dostępność: Drogeria Natura

Opis producenta:
Nowoczesna formuła lakieru zapewnia wykończenie o woskowej strukturze z subtelnym połyskiem.


Te lakiery, podobnie jak pozostałe serie tej firmy zamknięto w kwadratowych buteleczkach, które wyjątkowo zdobią toaletkę. Pędzelek należy do tych krótszych i szerszych i wg mnie jest bardzo wygodny. Sama konsystencja lakieru jest odpowiednia, nie wylewa się poza płytkę i nie jest także zbyt gęsta. Lakier dobrze rozprowadza się po płytce nie tworząc zacieków. Zadowalające dla mnie krycie uzyskałam po 2 warstwach. Woskowa struktura dobrze trzyma się płytki nie odpryskując zbyt szybko.



0 Komentarze