Makijaż ślubny z Pierre Rene


Ostatnio zostałam poproszona o wykonanie makijażu ślubnego dla swojej przyjaciółki oraz kilku osób z jej otoczenia. Ponieważ właśnie w moje łapki wpadły pierwsze zdjęcia, bardzo chciałam się z Wami nimi podzielić.

Panna Młoda, Karolina chciała mieć mocniej podkreślone oczy w odcieniach brązu, które dodatkowo rozjaśniłam w wewnętrznym kąciku. Wykonałam także mocniejszą, czarną kreskę i ciemniejszym cieniem roztarłam wzdłuż dolnej powieki.
 
 
 
                           Fot. Michał Karcz

Kosmetyki, które użyłam:
Podkład Skin  Balance Cover  Pierre Rene

Loose Powder Pierre Rene

Cienie do powiek z mojej palety:

1.     w wewnętrznej części oka

2.     po całości powieki

3.      w załamaniach oraz na dole powieki

Hi- Tech Eyeliner

Eyebrow Set no 2

Konturówka do ust kolor no 09

Błyszczyk do ust Lip Gloss no 27 Melody Brown


Makijaż wytrzymał całą noc bez zarzutu, oczywiście z czasem błyszczyk się zjadł ale to nie było żadnym problemem.

A  Wam jak się podoba?
 

0 Komentarze