Dress Up Your Lips, My Secret


Opis producenta:

Delikatnie kryjący błyszczyk, pielęgnujący usta. Nadaje ustom subtelny kolor, a bogata formuła z olejem ze słodkich migdałów, olejem sojowym, masłem kakaowym i witaminami A i E, chroni je i odżywia.

Dostępne kolory:

206 Soft Transparent

207 Natural Pink

208 Delight

209 Cherry

210 Sweet Pink

211 Peach Light

212 Kiss Orange

213 Flamenco

214 Milk Violet

215 Berry

Cena: 9.99zł / Pojemność: 7.00ml 

Błyszczyki o pojemności 7ml zamknięto w standardowych  ale wąskich opakowaniach, co mi bardzo odpowiada. Wybór kolorów jest dość duży więc myślę, że każdy znajdzie odpowiedni dla siebie odcień. W bardzo zbliżonych kolorach możemy kupić szminki z tej samej serii.

Błyszczyk posiada dość wodnistą konsystencję więc należy uważać aby nie przesadzić z jego ilością ponieważ może wypływać poza kontur ust. Jeżeli chodzi o krycie i pigmentację to zależy ona też od wybranego przez nas koloru. Niezależnie od wybranego przez nas numeru błyszczyk schodzi z ust równomiernie, nie podkreśla suchych skórek ale też ich nie niweluje jeśli są. Niemniej błyszczyki dają bardzo ładny, lustrzany efekt na ustach, który bardzo mi odpowiada. Podoba mi się w nich także zapach, taki lekko słodki budyniowo waniliowy. Aplikator według mnie jest poręczny i dobrze się nim nakłada błyszczyk. Początkowo obawiałam się koloru 214 bo wyglądał dla mnie dość blado i uważałam, że mogę nim uzyskać trupi efekt, ale bardzo się myliłam bo na ustach wygląda bardzo dobrze, daje świeży i zdrowy wygląd ust.







0 Komentarze