Wiosenna sesja w kwiatach i altanie, czyli moja własna sesja

Kochani,

tyle ostatnio się dzieje, że dopiero teraz zobaczyłam jakie mam duże braki w moim blogu. O ile w miarę regularnie publikowałam wszystko na Facebooku i innych portalach tak tu widzę, że zabrakło kilku słów opisu i zdjęć. A warto Wam pokazać kilka cudności, które wspólnie z fotografem udało nam się stworzyć.

W tym poście prezentuje kilka swoich zdjęć, które wykonane były w Ogrodzie Botanicznym w Powsinie. Oczywiście dawno już magnolie przekwitły więc możecie zobaczyć ile czasu już minęło.



Zdjęcia wykonał Maciej Pańków
Sukienki zakupiłam w Mohito
Makijaż wykonałam kosmetykami KOBO Professional



Użyte kosmetyki KOBO 

- bronzer Nubian Desert 311
- podkład Satin Finish
- baza pod podkład
- baza pod cienie
- czarny eyeliner
- cień Coconut 101
- cień Bubblegum Pink 111
- cień Turqise 212
- cień Dark Chockolate 112





1 Komentarze

  1. Cudowna sesja, taka delikatna! Właśnie taka mi się marzy, ale ciążowa. Zdjęcia brzuszkowe w sieci zachęciły mnie do tego, żeby szukać fotografa specjalizującego się w delikatnych ujęciach. Może Twój fotograf by się podjął takiego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń