Profil urodowy

Treścią mojego profilu urodowego są informacje dotyczące mojej skóry, włosów, paznokci, pielęgnacji i preferencji zapachowo kolorystycznych. Mam nadzieję, że dzięki temu moje czytelniczki będą miały okazje do skonfrontowania mojej rutyny pielęgnacyjnej i ukierunkowania na konkretne kosmetyki względem stosowanych przez Was i pomogą w doborze odpowiednich kosmetyków. Dodatkowo ułatwi mi to pisanie recenzji ponieważ nie będę musiała powielać podstawowych informacji o mojej skórze.



Cera
  • wrażliwa
  • skłonna do zapychania (głownie przez silikony, niektóre oleje)
  • skłonność do fioletowo-zielonych cieni pod oczami
  • jasna
  • niegdyś trądzikowa, po której pozostało trochę blizn w okolicy żuchwy.
  • w okresie letnim pojawia się wysyp piegów.
  • delikatna
  • lekko porowata
  • z tendencją do zaczerwienień i przesuszania
  • pierwsze oznaki zmarszczek


Pielęgnacja: płyn micelarny, OCM, naturalne mydła, glinki, toniki, peelingi, sera, kremy na dzień, na noc, maseczki, żele

Skóra ciała
  • delikatna
  • bez problemów skórnych
  • wysoka skłonność do siniaków
  • duża tendencja do przesuszania
  • na nogach pajączki
  • blizny potrądzikowe na plecach



Oczy
  • szaro niebieskie
  • opadnięte powieki


Włosy
  • delikatne
  • wrażliwe
  • z tendencją do skręcania,
  • końcówki rozdwajające się i łamiące
  • długie
  • kręcone
  • wysokoporowate (mają skłonność do puszenia się, jednak gdy przesadzę z emolientami to są oklapnięte)
  • suche


Paznokcie
  • łamliwe
  • bardzo rozdwajające się


Ulubione kolory
  • czarny
  • fiolet
  • turkus
  • zieleń
  • róż
  • błękit


Zapachy
nuty zapachowe na pograniczu kwiatowo- orientalno/ambrowych, aldehydowych. Zdecydowanie wybieram zapachy intensywne, słodkie i ciepłe ale nie duszące, mdłe czy kadzidlane. Nie specjalnie też preferuje zapachy zielone, typowo leśno- skórzane ani cytrusowe

0 Komentarze