Eyebrow Colour, KOBO Professional

Ostatnio na rynku kosmetycznym coraz głośniej o kosmetykach do modelowania brwi i bardzo słusznie bo to brwi stanowią główną oprawę oczu a nieskorygowane potrafią zepsuć cały efekt nawet najpiękniejszego makijażu oczu. Nie ma też nic gorszego jak brwi pokryte podkładem…



W Drogeriach Natura 8 lipca  pojawiły się najnowsze cienie do brwi firmy KOBO Professional. Ponieważ jestem fanką przyciemnionych i wymodelowanych  brwi postanowiłam wypróbować i ten produkt. Cienie Eyebrow Colour KOBO dostępne są w czterech odcieniach. Jak wiecie mam dużo klientek o różnym typie urody więc nie mogłam pozostać przy sprawdzeniu tylko jednego koloru.




Dostępne odcienie:

301 Light

302 Ash


303 Brunette


304 Noir


Kolory są bardzo stonowane i dopasowane do 4 typów urody.  Oscyluja na granicy beżu i brązu. Kolor noir mógłby nam się wydawać, że będzie czarny ale nic z tych rzeczy. Myślę, że to dobre posunięcie ze strony producenta ponieważ wiele kobiet o ciemnych włosach brwi przyciemnia mocno czarnym kolorem co wygląda po prostu strasznie sztucznie. Miejmy nadzieję, że ta pozorna moda minie.
Cienie nadają się do aplikacji na sucho i na mokro.



Pigmentacja jest faktycznie bardzo wysoka. Cienie są miękkie, dobrze przywierają do skóry. Nie osypują się i są trwałe. W ciągu dnia nie zauważyłam także ich ścierania się ani odbijania na ręku kiedy zapomnę, że je malowałam i oprę rękę o łuk brwiowy. Znacie to? :p
Ja korzystam z połączenia odcienia Brunetce i Noir bo znów przyciemniałam włosy! 
Na co dzień stosuję je na sucho ponieważ nie potrzebuje aż tak wyraźnego koloru, natomiast przy sesjach naprawdę fajnie się to sprawdza.



Zakupić je można w Drogeriach Natura 
Cena 14,99 pln/szt
Waga 2 g



0 Komentarze