Chalky Matt Nail Polish, My Secret

Ostatnio na sklepowych półkach w Drogerii Natura spotkać można wsród nowości lakiery do paznokci firmy My Secret z serii Chalky Matt.

Matowe lakiery od pewnego czasu królują wśród pazurkowych trendów ale niektóre z nich są strasznie drogie a ich jakość nie koniecznie ma przełożenie na realną wartość.
Chalky Matt to seria stworzona dla osób, które lubią podążać za modą i trendami i które dbają o wygląd paznokci. 



 Lakiery zamknięto w 10ml kwadratowych opakowaniach. Są one wyjątkowo poręczne i przyjemne w użyciu. Ich cena to 6,99zł. Dodam, że jest to wersja limitowana a oferta kolorystyczna bardzo bogata.



Zgodnie z obietnicą producenta lakier nadaje kredowo matowe wykończenie. Mam nadzieję, że udało mi się to uchwycić na zdjęciu, pomijając oczywiście świecącą się oliwkę przy skórkach:)
Lakier bardzo szybko wysycha na płytce, nie klei się, nie ma zbyt intensywnego chemicznego zapachu /przy niektórych mi nawet oczy łzawią:( /


Dodam, że na mojej płytce lakiery generalnie nie trzymają się zbyt długo i wiele z nich odpryskuje pierwszego dnia po kilku godzinach. Ten lakier dopiero 3 dnia zaczął ścierać się od brzegu paznokcia ale odprysków nie zauważyłam więc za tą cenę jakość naprawdę bardzo przyzwoita. Bardzo chętnie zakupię także inne kolory a zdjęcia będziecie mogli zobaczyć niebawem. Moim zdaniem są to lakiery zdecydowanie warte wypróbowania, niemniej mam wrażenie że przy takim matowym wykończeniu płytka musi być zadbana bo wszelkie nierówności powierzchni płytki są widoczne


A Wam jak się podoba? Próbowaliście już?



0 Komentarze