L’Oreal Clinically Proven - serum do rzęs

Dzień dobry Robalki

Przez dłuższy czas nosiłam doczepiane w salonie rzęski. Po około miesiącu troszkę chorowałam, potem długo nie mogłam znaleźć czasu aby umówić się na uzupełnienie lub zdjęcie ich a kiedy w końcu dotarłam kondycja moich naturalnych stała się bardzo słaba. A dlaczego? Odrost zrobił się już dosyć duży, niektóre w między czasie powypadały a te, które zostały zaczęły się sklejać i wykręcać. Podczas mycia twarzy i próby rozczesywania rzęs kończyły się ich nie celowym wyrywaniem.

 Po zdjęciu w gabinecie, tak jak mówiłam ich kondycja była okropna, dlatego chętnie sięgnęłam po odżywkę. Od dłuższego czasu w domu czekało na swój moment serum L’Oreal Clinically Proven.

Opis producenta 


Serum przeznaczone do pielęgnacji zapewniające efekt wyraźnie odżywionych i piękniejszych rzęs. Intensywnie wzmacnia je, wydłuża, zagęszcza chroni rzęsy przed wypadaniem. Produkt zawiera: olej rycynowy, witaminę B, a także kwas hialuronowy. Kosmetyk posiada miękki i precyzyjny aplikator. Serum można stosować zarówno rano, jak i wieczorem.

 

Opakowanie

Wewnątrz kartonowego opakowania utrzymanego w kolorystyce bieli, błękitu i srebra ukryto coś na kształt pisaka. Mniej więcej tak to wygląda. Z obu stron białego opakowania znajdują się srebrne nasadki, z czego jedna okazuje się być skuwką a druga, poprzez kręcenie uwalnia ów magiczne serum. 


Z drugiej strony, pod wcześniej wspomnianą skuwką znajduje się dość szeroki, krótki biały pędzelek. Jest on dość elastyczny a zarazem zbita struktura włosia sprawia, że się on nie rozwarstwia. 

 

Aplikacja 


- wygodna, łatwa, choć precyzyjnie wzdłuż samej linii rzęs się nie nałoży. Serum było dla mnie tak mało wyczuwalne na pędzelku, że nim zaczęło działać tak już się skończyło.
Byłam tym bardzo rozczarowana. Nie wiem, czy trafiłam ja jakieś niepełne opakowanie, czy robiłam to aż tak nieekonomicznie..


Serum nie wywołało u mnie podrażnień, w kontakcie z okiem nie szczypało i nie tworzył się efekt mgiełki. Szybko się wchłaniał i był bezzapachowy.

Jest to produkt, którego nie kupię ponownie a cena, jaką można znaleźć w Internecie waha się między 38-58 zł

File:L'Oréal logo.svg - Wikimedia Commons




9 Komentarze

  1. Oj tez spodziewalabym sie lepszej wydajnosci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety;/ nie wiem, jak innym to może niby starczyć na kilka miesięcy. Pędzelek jest gruby i dużo wchłania się we włosie a tam wysycha

      Usuń
  2. Za taka cenę oczekiwałabym czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś kupiłam revitalash i byłam zadowolona pomimo ceny, ale teraz szukam czegoś fajnego, dużo tańszego

      Usuń
  3. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta recenzja. Ciekawy produkt godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie skorzystam z tego produktu.

    OdpowiedzUsuń