Press Day marki PIKA
15 października w the Nest, jednym z
najbardziej designerskich miejsc na mapie Warszawy, odbył się PIKA RESS
DAY. To pierwsze takie wydarzenie marki! Gwiazdy, dziennikarze oraz
influencerzy mogli poznać markę, posłuchać o jej historii oraz zobaczyć błyskotki
z bliska.
PIKA uważa, że każda kobieta jest
wyjątkowa i trzeba ją rozpieszczać, to właśnie dla nie projektuje wzory, które
dyskretnie podkreślają jej piękno. Kieruje swoją ofertę do wszystkich pań,
które z chwilą rozpakowywania biżuterii pragną poczuć się jak prawdziwa
księżniczka.
„Czujemy, że wszystkie kobiety są wyjątkowe, mają swoje pasjonujące
historie, są wspaniałe, podziwiamy je, dla nich tworzymy nasze błyskotki” –
mówi Kasia Pawłowska – Zub, założycielka oraz projektantka biżuterii, CEO Pika Biżuteria,
która prowadziła spotkanie.
W spotkaniu z marką uczestniczyły między
innymi takie gwiazdy jak: Dorota Gardias, Marzena Rogalska, Kamila Kamińska,
Milena Rostkowska-Galant, Joanna Kupińska, Agnieszka Mrozińska, Dorota
Michałowska, Paula Tumala.
Tło dla ekspozycji minimalistycznych błyskotek
stanowiła bardzo słoneczna, kobieca sceneria wypełniona pachnącymi liliami,
zdjęciami kolekcji, elementami look book marki i oczywiście - koronami.
Każdy z gości otrzymał PIKA Journal – publikację opowiadającą o historii marki,
z niespodziankami dla czytelników.
Nad wizerunkiem PIKA Biżuteria oraz całego
spotkania czuwa agencja kreatywna Happy&Rich, a za organizację oraz
zaproszonych gości niezrównana Anna Lasota PR. Na wszystkich czekały królewskie
pyszności z restauracji Niezłe Ziółko,
a zapachowe zmysły pobudzały świece od
firmy Aromanti.
Biżuteria stworzona przez markę PIKA
delikatnie podkreśla urodę kobiety i powoduje, że na jej twarzy pojawia się
uśmiech. PIKA od ponad 4 lat tworzy minimalistyczne kolekcje biżuterii dla
prawdziwych księżniczek. Wyjątkowe naszyjniki, delikatne bransoletki,
subtelne kolczyki - te błyskotki zostały stworzone z myślą o tym, że każdy,
nawet najmniejszy drobiazg sprawia, że życie staje się piękniejsze. Wszystkie
produkty wykonane są ze srebra o najwyższej próbie 925 podwójnie rodowanego lub
pozłacanego 24-karatowym żółtym lub różowym złotem, wykończenie stanowią między
innymi cyrkonie i kryształy.
_______________________________
Skąd nazwa PIKA?
Nazwa PIKA to zabawa słowna, która zdefiniowała nazwę oraz logo marki. PIKA
została stworzona z myślą o kobietach-sroczkach, których w powszechnej opinii,
przyciągają „błyskotki” (sroka z łaciny to pica pica) oraz tych, które mają
świadomość własnych potrzeb, gustów oraz świadomie wybierają to, co im się
podoba (z angielskiego pick oznacza wybierać). Zwykła sroczka jednak nie
jest tak zwykła, jej umiłowanie do świecidełek wiąże się ściśle z jej inteligencją oraz ciekawością świata.
Z połączenia tych dwóch słów i znaczeń powstała PIKA.
Z połączenia tych dwóch słów i znaczeń powstała PIKA.
Jak powstała PIKA Biżuteria?
Pomysł na stworzenie marki minimalistycznej biżuterii narodził się w
agencji kreatywnej Happy&Rich. Kobiety, pomysłodawczynie oraz
pierwsze użytkowniczki miały ogromny apetyt na pracę na własnych zasadach, na
stworzenie marki, która podkreśli kobiece piękno oraz będzie sprzedawać nie
tyle produkt, co historię o niezwykłości każdej z nich. W ten sposób
powstała marka PIKA. Minimalistyczne wzory, dopracowane błyskotki to tylko
część całej filozofii tej marki. Istotnym elementem również jest samo
opakowanie biżuterii, zaprojektowane z myślą o tym, aby kobieta, która otwiera
paczkę od Piki czuje się wyjątkowo!*
https://pika.com.pl/ |
*Materiały prasowe PIKA
1 Komentarze
świetna biżuteria ;)
OdpowiedzUsuń