Mocno rozświetlający, sypki puder Rosy Sunrise - Glowing Loose, Kobo Professional - recenzja


Nie zacznę tej recenzji od mojej fascynacji rozświetlaczami, bo już dobrze wiecie, że jestem ich fanką. Tym razem pod lupę wzięłam Rosy Sunrise, czyli sypki puder rozświetlajacy od KOBO Professional.


Produkt zamknięto w 8gramowym, transparentnym słoiczku z czarną nakrętką. Szata graficzna bardzo prosta ale w tym tkwi elegancja. Siteczko tradycyjnie zabezpieczono folią. 


Wielkość dziurek jest odpowiednia jak dla mnie. Aby wydobyć kosmetyk trzeba lekko potrząsnąć. 


Brakuje mi tu jednak przekręcanego wieczka typu on/off ale nie wpływa to na jakość samego produktu.


Miałki, dobrze zmielony i delikatny w swojej strukturze. Przypomina gwiezdny pył w odcieniu lekko różowego, chłodnego złota. Było to dla mnie małe zaskoczenie, ponieważ puder w słoiczku odbierałam jako ciepły kolor starego złota. Niemniej lepiej dla mnie bo zdecydowanie wolę zimniejsze tony.


Nie zawiera drobinek brokatu.
Intensywność można stopniować ale trzeba uważać, bo jest on intensywny w swoim nasyceniu.


Rozświetlająca  formuła pudru, nadaje twarzy wyjątkowego, subtelnego blasku i sprawia, że cera wygląda na promienną i wypoczętą niezależnie od pory dnia.
Do stosowania na twarz i ciało.


Świetnie sprawdza się do rozświetlenia oczu, łydek i dekoltu.
Nie tworzy plam, nie podkreśla porów, nie zamycha i nie uczula.


Rozświetlaczy nie polecam jednak do skóry tłustej i pełnej kaszaków czy krostek ponieważ każdy tego typu produkt podkreśli niedoskonałości.
W ciągu dnia może się nieco ścierać ale też mam tendencję do opierania twarzy na dłoniach.

Dobrze się spiera kiedy pobrudzi się ubranie.

Kosmetyk zakupić można w Drogeriach Natura, gdzie standardowa cena wynosi 24,99pln.













1 Komentarze

  1. Nie spotkalam sie wczesniej z ta marka i bardzo mnie zaciekawila, super ze nie testuje na zwierzetach i ma takie skladniki :D

    OdpowiedzUsuń