Tangle Teezer Compact Styler - recenzja


Dziś będzie nie o kosmetykach a o akcesoriach, konkretniej o szczotce do włosów.

Chyba wstyd się przyznać ale dopiero teraz zdecydowałam się na zakup swojego pierwszego Tangle Teezera. Do tej pory korzystałam ze szczotki z naturalnego włosia dzika i byłam zadowolona, pomimo, że nie używałam jej na mokre włosy. Po myciu decydowałam się na rozczesywanie grzebieniem o szerokim rozstawie ząbków. Szczotka choć sama w sobie dobra, wygodna i poręczna a przy tym nie szarpie włosów, tak strasznie zbiera kurz i wszystkie paprochy z otoczenia. Duże zagęszczenie włosków uniemożliwia precyzyjne wyczyszczenie nie wyłamując przy tym dziczych igiełek.


Ponieważ moja dotychczasowa, składana mini szczotka z lusterkiem, idealna do torebki uległa samoistnemu rozpadowi, szukałam właśnie czegoś co będzie zamykane i nie będzie czepiało się materiałów niczym rzep.


Wybór padł na  Tangle Teezer Compact Styler.
Jest ona innowacyjną szczotką, która łagodnie rozczesuje włosy, rozplątuje splątane kosmyki nie powodując bólu, ciągnięcia, szarpania.


Unikalny design - opatentowane ząbki uginają się i zakrzywiają przesuwając się po włosach, dzięki czemu włosy się nie łamią, nie rozdwajają i nie niszczą.
Opatentowana technologia szczotki dodaje włosom blasku i umożliwia szybkie poprawienie fryzury.


Tajemnica jej skuteczności tkwi w ząbkach zrobionych z niezwykle elastycznego tworzywa flex i ustawionych na szczotce w wyjątkowy sposób. Dzięki temu włosy nie elektryzują się i są zdrowsze. Jej wyjątkowy kształt sprawia, że pasuje idealnie do ręki jak i kształtu głowy.


Nakładana osłona chroni ząbki przed zabrudzeniami i uszkodzeniem, przy okazji ułatwiając przechowywanie szczotki w torebce lub walizce. Dostępna w różnych odmianach zainspirowanych trendami, z elementami chromowanymi, błyszczącymi lub we wzory.




Do każdego rodzaju włosów, zwłaszcza łamliwych lub farbowanych,  suchych czy mokrych.


Bardzo długo byłam sceptycznie nastawiona  do tej firmy i uważałam to za jeden wielki chwyt marketingowy, nie rozumiejąc wszechstronnych ah i oh.



Dużym plusem dla mnie była i jest wielkość i nakładka zabezpieczająca przez zabrudzeniami i zaczepianiem. Mnogość wzorów i kolorów to dla mnie sprawa drugorzędna ale oczywiście na plus. Podobały mi się metaliczne ale zrezygnowałam w obawie przez pękaniem czy odpadaniem sreberka. Choć uwielbiam klasykę i miałam brać już całą czarną, tak zaszalałam i wprowadziłam w swoje życie nieco więcej koloru. 


Brak kuleczek na zakończeniach włosków jest dla mnie także plusem bo choć mówi się o pozytywnym wpływie tj masowanie skóry głosy tak mi zawsze one wyszarpywały splątane włosy.
Jest poręczna, łatwo rozczesuje, nie elektryzuje.


Choć jednorazowy koszt ok 40 zł może budzić wątpliwości, tak zdecydowanie lepiej jest wydać więcej jeśli mamy pewność, że produkt się sprawdzi i przetrwa miesiące niż szybko kupować kolejną, która się popsuje czy nie nada do naszych włosów. Finalnie koszt rozłożony na długi okres czasu się zwróci.



3 Komentarze

  1. Fajna, kiedys przepadalam za TT niestety z czasem zauwazylam, ze strasznie zle wplywaja na moje wlosy i sie z nimi rozstalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze zwykłymi szczotkami mam podobne doświadczenie. Ja aktualnie używam drewnianej, która już mi włosów nie wyrywa i nie elektryzuje :)

    OdpowiedzUsuń