Projekt denko- oczyszczanie twarzy i demakijaż oczu - moje hity i kity

Cześć!
Wyjątkowo nie lubię wpisów typu projekt denko, ponieważ opakowania są zawsze już podniszczone, za dużo nie widać produktu no i całość nie wygląda tak estetycznie jak zaraz po zakupie. Normalni, kiedy recenzuję dany produkt, fotografuję go otwierając pierwszy raz do zdjęć, używam, używam i dopiero piszę recenzję. Nie chcę wstawiać tu już wcześniej wykorzystanych zdjęć, stąd kosmetyki prezentują się tak a nie inaczej. To też ma swoje zalety bo widzicie, jak trwałe są opakowania.

Nazbierałam całą masę pustych opakowań i postanowiłam podzielić produkty tematycznie.
Dziś, wykorzystane przeze mnie ostatnio żele do mycia twarzy oraz płyny do demakijażu.

Twarz



Tołpa Green Oils Oczyszczanie - Żel Micelarny Do Mycia Twarzy i Oczu 


Przyjemny żel o codziennej pielęgnacji. Jeśli chodzi o demakijaż, to jest to kosmetyk zbyt słabo działający by móc wszystko dokładnie oczyścić. Zazwyczaj przed lub po użyciu Tołpy używałam także olejku do demakijażu. Produkt jest o tyle fajny, że posiada 0%, sztucznych barwników, nie zawiera PEG-ów, SLS-u, mydła, parabenów i donorów formaldehydu. Ma naturalny skład, roślinne składniki aktywne i fizjologiczne pH

Jest całkiem ok ale nie kupię ponownie, bo lubię zmieniać kosmetyki. Opakowanie- tubka sprawia, że zostaje trochę kosmetyku na dnie i o ile nie rozetniemy opakowania, tak marnuje się trochę żelu.

Moja ocena: 4/6
cena ok 16 zł/ 150ml

Tołpa Dermo Face Physio - żel do mycia do twarzy i okolic oczu


Wygodne opakowanie z tubką, która działa prawidłowo dozując nie za dużą ilość produktu. W porównaniu do powyższego żelu, ten sprawdził się u mnie dużo lepiej, silniej oczyszczał i odświeżał. Nie ściągał skóry i nie szczypał w oczy.

Moja ocena: 5/6
Cena ok 28zł/ 195ml 

Oczy



Lirene Cleaning - dwufazowy płyn do demakijażu oczu wzmacniający rzęsy



Bardzo lubię płyny dwufazowe za swoją skuteczność w oczyszczaniu nawet cięższego makijażu. Minusem dla niektórych będzie lepka, śliska powłoka, która pozostanie na skórze z uwagi na zawarty w składzie olejek. Ja osobiście bardzo lubię wszelkiego rodzaju tłuszczaki.
Obietnica producenta o wydłużeniu rzęs nie została spełniona.

Cena ok 17 zł/ 125ml
Moja ocena: 4/6


Nivea, Pielęgnujący dwufazowy płyn do demakijażu oczu `Wrażliwe okolice oczu`


Podobnie jak powyższy płyn, ten należy do dwufazowych. Ma fajny, łososiowy kolorek. W swoim działaniu jest skuteczny a zarazem delikatny dla oczu. Tu także producent obiecuje pielęgnację rzęs ale nie zaobserwowałam zmian na plus ale też i na minus.

Moja ocena: 4/6
Cena ok 15zł/ 125ml 





1 Komentarze