Myjący mus do ciała Limonka & Awokado, Efektima - recenzja

Witajcie Żabusie,

Dziś przychodzę do Was z kolejną nowością rynkową firmy Efektima, jaką jest mus do mycia ciała.

Nie miałam chyba jeszcze przyjemności stosowania takiego kosmetyku, dlatego czym prędzej sięgnęłam po niego podczas kąpieli.

Zaczynając od opakowania, jawi nam się plastikowe pudełeczko z czarnym wieczkiem. Poprzez to, że jest ono transparentne widzimy ile pozostało jeszcze w nim kosmetyku. Kolorystyka jest dopasowana do zapachu, ponieważ są jego dwa rodzaje;


- wyciąg z limonki z olejkiem awokado
- ekstrakt z malin z olejem ryżowym

Posiadam pierwszy z nich. 


Egzotycznie, czy nastrojowo zawsze i wszędzie czuj się komfortowo. Kolorowa magia w Twej łazience wprawi w dobry nastrój zawsze i wszędzie. Bo awocadowo -limonkowa  pielęgnacja to czysta rewelacja! Pachnąco i nawilżająco otuli Twe ciało, pozostawiając Twoją skórę doskonale wypielęgnowaną.  12,30zł / 200ml


Nawiązując więc do tych owoców, znajdziemy grafikę, która je przedstawia. Soczyście zielona barwa grafiki aż krzyczy energią.
Pod wieczkiem znajduje się zabezpieczające sreberko. Dzięki niemu mamy pewność, że nikt przed nami nie wpychał w sklepie paluchów. 


Kolor musu jest jak dla mnie czymś na pograniczu pistacji i pastelowej mięty. 

 
Zapach cudownie świeży, cytrusowy. Nawet bardzo spodobał się mojemu partnerowi.

Konsystencja bajka. Coś jak puszysta śmietanka dobrze ubita czy puszyste jak ptasie mleczko, ale nieco rzadsze.


Miękkie i aksamitne, delikatne w swojej strukturze. Pod wpływem ciepła zmienia się w myjący balsam i delikatnie się pieni.
Dobrze się spłukuje i myje.


Jest to dla mnie absolutny hit a to właśnie ta konsystencja i zapach sprawiają, że używanie go jest tak bardzo przyjemne.
Bardzo ciekawi mnie drugi z tej serii zapach i z pewnością po niego sięgnę.


 






6 Komentarze

  1. Brzmi ciekawie, chętnie go wypróbuję. Ostatnio głośno się zrobiło o tych musach, a ja jeszcze w żadnym Rossmannie go nie widziałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też sie z nim bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efektima ostatnio kusi nowościami :)

    OdpowiedzUsuń