Nowiutkie peelingi na rynku: sól i cukier z olejkami, Efektima


Hej,
O tym, dlaczego lubię i ogólnie warto używać peelingów wiecie, więc wstęp sobie daruję.

Tysiąc razy pisałam także, jak bardzo nie lubię kremować skóry i dlatego też, tak chętnie sięgam po kosmetyki multi -funkcyjne.

Takim przykładem będzie właśnie najnowsza nowość firmy Efektima, o której miałam przyjemność pisać Wam już wcześniej;

np. Płatki pod oczy Hialu Lift - klik
Konopne masło do ciała - klik )


Producent wpuścił na rynek dwa rodzaje peelingów: solny z olejem konopnym oraz cukrowy z olejkiem kokosowym.


Oba zapakowane są w 30ml saszetki, wygodne do zabrania w podróż. Są płaskie, wygodne do zapakowania bagażu i zajmują mało miejsca. W codziennym użytkowaniu nie jest to jednak dla mnie najlepszy wybór opakowania i mam cichą nadzieję, że dostępne będą także większe opakowania w pojemniczkach.


Bardzo podoba mi się design ponieważ nawiązuje do głównych składników produktu i jest pełen kolorów.

PEELING SOLNY & OLEJ KONOPNY


Nawilżenie, aksamitna gładkość, miękka skóra Chcesz w szybki i przyjemny sposób poprawić wygląd oraz nawilżenie skóry, sięgnij po peeling solny połączony z olejem konopnym. Sól to jedno z najskuteczniejszych drobinek peelingujących, natomiast olej konopny uznawany jest za jeden z najlepszych olejów nawilżających. Nałóż peeling na wilgotną skórę i poczuj jak Twoja natychmiast odzyskuje aksamitną gładkość oraz lepszą sprężystość. Zmysłowy zapach uprzyjemnia aplikację.


Olej konopny jest bardzo przyjemny w zapachu, lekko słodkawy, absolutnie nie jest ciężki ani mdły. Jeśli ktoś korzystał z olejku konopnego tej firmy (klik), z pewnością wie, o czym mowa. Sól jest ostra w tarciu i fajnie oczyszcza twarz i ciało. Mimo to, nie jest najlepszym pomysłem by w przypadku podrażnień a co gorsza małych ranek stosować kosmetyki na bazie soli, ponieważ skóra piecze.


PEELING CUKROWY & OLEJ KOKOSOWY


Natychmiastowe ukojenie suchej skóry, przywrócony blask i gładkość Oczekujesz natychmiastowego ukojenia dla przesuszonej i spragnionej wyjątkowej pielęgnacji skóry? Sięgnij po peeling cukrowy z olejem kokosowym. To doskonałe połączenie sprawia, że Twoja skóra odzyskuje blask, gładkość i piękny wygląd. Poprawia kondycję sprężystość naskórka. Precyzyjnie dobrany zapach otuli Twoje ciało delikatną nutą poprawiając samopoczucie.


Peeling w zapachu kojarzy mi się mocno z wanilią ale taką bardziej orientalną, ostrzejszą i choć słodką, tak z nutą jakby pieprzu. Kokos czuje na drugim miejscu. Ogółem byłam zaskoczona ale wydobywający się z saszetki aromat niezwykle przypadł mi do gustu. Ten kosmetyk z pewnością zaliczyłabym do ostrych peelingów, mocno złuszczających naskórek. Taki właśnie lubię najbardziej bo czuję, że coś działa.

 Bezpośrednio po aplikacji na skórę jawi się jakby pasta z kryształkami białego cukru. 


Pod wpływem ciepła skóry, olejek kokosowy ulega topnieniu i zmienia swoją konsystencję pokrywając naskórek delikatną oliwką.


Mi się podoba i uważam oba peelingi za godne polecenia. Zapach i upodobanie co do wyboru soli/cukru jest kwestią indywidualną.
Cena za taką saszetkę to koszt ok 4,16zł/30g i są one dostępne na razie wyłącznie w sklepach Rossman.





1 Komentarze

  1. Fajne propozycje, warto wypróbować. Dużo inspirujących wpisów można u Ciebie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń