IDEAL BEAUTY, Lekki hydro-krem na dzień, cera normalna i mieszana, Soraya


Podstawą mojej pielęgnacji jest demakijaż oraz nawilżanie.
Bez kremu czy olejku do twarzy, już nie wyobrażam sobie życia i zastanawiam się, jak kiedyś, kiedy byłam dużo młodsza mogłam nie używać niczego a twarz myć tylko zwykłym mydłem.


Ogólnie, najbardziej lubię treściwe kremy o gęstszej, oleistej konsystencji. Nie przepadam natomiast za żelową formułą, ale tym razem postanowiłam dać kolejną szansę takiemu oto kosmetykowi.


Jest to Ideal Beauty Skin, Soraya, który zwrócił moją uwagę ze względu na piękne, opalizujące opakowanie i piękny błękitny kolor samego kremu.

Producent oferuje nam produkt zamknięty w szklanym słoiczku z bezbarwnego szkła i szeroką zakrętką. Grafika delikatna, nienachalna. Na samym pudełku znajduje się szerszy opis kosmetyku.


Opis producenta
Hydro-Krem Soraya IDEAL BEAUTY zawiera 80% wody w każdym słoiczku stanowi idealną pielęgnację pod makijaż.

Unikalna formuła Hydro-Kremów zatrzymuje wodę w skórze do 6 godzin, gwarantując efekt miękkiej i gładkiej skóry na dłużej.

Hydro block complex z kwasem hialuronowym natychmiast nawilża i wygładza a aqua24 zapewnia optymalne i długotrwałe nawilżenie skóry. Zapewnia natychmiastowe i długotrwałe uczucie nawilżenia, nawet do 12 godzin, dając przyjemny efekt nawilżającej maseczki.


Formuła jest leciutka, galaretkowata. Błyskawicznie wchłania się w skórę, nie tworząc ani tłustej ani lepkiej warstwy. Skóra nie jest nieprzyjemnie ściągnięta, ładnie nawilżona i mięciutka.


Zapach lekki, kwiatowy i rześki.
Krem bardzo dobrze współpracuje z podkładami, nie wpływając na ich działanie. Ładnie nawilża, łagodzi i nie podrażnia.


Krem ten przekonał mnie do tej formuły i zastanawiam się nad zakupem pozostałych kosmetyków z tej serii.

Jak Wam podoba się ta niebieska laguna? 😊





6 Komentarze

  1. Dawno nie uzywalam nic z Soraya, ten zel-krem wyglada bardzo zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie świetny krem! Miałam okazje go wypróbować i jestem z niego zadowolona. Osobiście sama przeważnie staram się wybierać kremy o tej żelowej konsystencji. Nie wiem dlaczego, możliwe że już się do nich przyzwyczaiłam, według mnie są bardziej efektywne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie konsystencje, zwłaszcza latem, przypomina mi to krem - żel z dermedic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie ten krem :p
    Dodaję do obs i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam, ale tego kosmetyku nie znam :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń