Metaliczne cienie w płynie, Extreme Gleam Long Wear Eyeshadow - recenzja


Hej Rybki

Dziś typowo kosmetycznie a konkretniej o jednym z moich nowych kosmetyków kolorowych.

Wieczorne wyjścia, poza obowiązkowo mocno wytuszowanymi rzęsami a niekiedy tymi doklejonymi na pasku nie mogło by się obejść bez cieni do powiek.

Wśród mojej skromnej kolekcji pojawiły się perłowe cienie, ale o dziwo jak na mnie w formie płynnej.


Opis producenta

Innowacyjna wodno-gliterowa formuła cienia pokrywa powiekę gładką, jednolitą warstwą, szybko wysycha oraz na długo przylega do skóry. Dzięki polimerom cień nie osypuje się i nie jest szorstki w dotyku. Teraz w kilka chwil stworzysz spektakularny makijaż wieczorowy, a odrobina cienia ożywi makijaż dzienny.

W ofercie firmy znajduje się 6 kolorów:
- Moonlight
- Sun Kiss
- Guitless
- Supernatural
- Delight
- Guilty Pleasure

Posiadam kolor numer 3 oraz 6.


Guitless to kolor beżowo złoty, ale jest to złoto dość zgaszone, bardziej srebrne. Raz się pomyliłam i w pospiechu użyłam go jako rozświetlacza. W tej roli sprawdził się zacnie.
Delikatnie, nienachalnie, ładnie wtopił się w podkład.

Guilty Pleasure przypomina oberżynę, ciemny, ciepły fiolet z grafitowymi tonami.


Bardzo obawiałam się tworzenia plam i zbierania cienia w załamaniach powieki.

Kosmetyk wysycha w średnim tempie, co daje czas na rozprowadzenie go po skórze czy dokładne wklepanie na skroniach😊 Nie wyobrażalne byłoby by dla mnie nie rozblendowanie go na granicy aplikacji. Tu moje obawy zostały rozwiane ponieważ produkt dobrze współgrał z moim pędzlem a także bezproblemowo łączy się z innymi cieniami.


Pomimo, że nie mam tłustej powieki, to uważam, że konsystencja jest na tyle ciężka, że konieczne jest nałożenie bazy pod spód.

W dotyku cień jest miękki, puszysto aksamitny i ma bardzo dobrą pigmentacje. W zależności od tego, jak go nakładamy, możemy stopniować jego nasycenie.

Ciekawi mnie, czy będą wypuszczone na rynek inne kolory bo marzą mi się butelkowe odcienie zieleni, ale nie khaki, tylko takie głębokie, na pograniczu morskich otchłani😊



Znacie? Co myślicie?



0 Komentarze