DLA skóry suchej, DLA nawilżenia, DLA Naszej młodszej skóry


Heeeej!!!
Uwielbiam taką pogodę! Jestem zauroczona, szczęśliwa i bardzo naładowana słoneczną energią niczym kolektor😊
Wszystko to oznacza, że jeszcze chwilę i będę mogła żyć bliżej natury, co przeogromnie uwielbiam, podobnie jak kosmetyki bio, bo o tym właśnie jest mój blog.
Pisałam ostatnio o kosmetykach na bazie wyciągów i naparów ziołowych (klik), a idąc tym tropem przedstawiam Wam jeden z dwóch kremów do twarzy z aż 70% naparem z jarzębiny!



Jeden z dwóch, ponieważ producent ma w swojej ofercie krem zarówno na dzień, jak i na noc. Dziś wyjątkowo zacznę od wieczornej pielęgnacji, jaką jest nawilżenie skóry zaraz po jej oczyszczeniu.

Kuracja nawilżająca dla cery suchej jest opracowana specjalnie dla osób z cerą wrażliwą z pierwszymi oznakami starzenia się skóry. Krem przeciwdziała procesom starzenia przede wszystkim poprzez pobudzanie naturalnych mechanizmów w skórze, które z wiekiem się rozleniwiają*


Stosując krem każdej nocy:
  • dostarczasz skórze niezbędnych składników odżywczych
  • pobudzasz odnowę komórkową
  • spowalniasz proces starzenia się skóry
  • pozostawiasz skórę gładką, delikatną oraz doskonale nawilżoną.

Opakowanie jest dość wąskie ale poręczne w kolorze śnieżnej bieli.


 W całości jest wykonane z plastiku, a wyposażone w pompkę.
Ot mały zgrabny dziubek z nienachalnie dużą dziurką do dozowania kremu. Pasuje mi wielkość podawanego produktu. Nie mam tu jakiś problemów z zapychaniem się czy rozpryskiwaniem kosmetyku



Pierwsze oznaki starzenia, zmęczenie i niestety worki pod oczami a także wielka zachłanność mojego naskórka na nawodnienie to właśnie mój problem.

Konsystencja jest gładka, o średniej gęstości. Barwa biała o nienachalnym, subtelnym zapachu.


Jeśli chodzi o szybkość wchłaniania, to moja skóra momentalnie pochłania krem, który tworzy na skórze minimalną, lekko śliskawą powłokę. 


 Ja lubię ten stan, ponieważ moja skóra jest mięciutka i nie jest nieprzyjemnie ściągnięta.

Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć, jak wygląda naskórek po wchłonięciu się kremu.
 
Analizując działanie, to nawilża bardzo dobrze. Rano buzia jest w przyjemnej kondycji, nie ma suchych skórek i nie zauważyłam ani zapychania, ani podrażnienia.


Jeszcze za wcześnie aby stwierdzić  jak to ze zmarszczkami, ale wiem, że jeśli skóra jest prawidłowo nawilżana, to proces starzenia jest faktycznie wolniejszy.


A tak prezentują się oba kremy

*Opis pochodzi ze strony producenta kosmetykidla.pl
 




0 Komentarze