Ideal Cream Camouflage, KOBO


Dzień dobry:)

Dzisiejszym bohaterem wpisu jest:

IDEAL CREAM CAMOUFLAGE

Kremowy korektor zapewniający wysokie krycie i maskujący wszelkie niedoskonałości cery, przebarwienia i zaczerwienienia.
Zawiera łagodzącą allantoinę oraz olej rycynowy, który zapobiega przesuszaniu skóry oraz ją nawilża.


WAGA 14 g
CENA 20,69 zł

Dostępny w odcieniach:

Ivory


Light Beige


Beige


 Kamuflaż zapakowano w plastikowy słoiczek który, lekki i schludny.
Pojemność każdego z nich to 14g., co daje stosunkowo dużą ilość produktu biorąc pod uwagę jego wydajność.
Muszę przyznać, że niejednokrotnie na potrzeby sesji zdjęciowej kosmetyk wykorzystałam jako podkład na całą twarz do zgubienia na szyi, ponieważ dobrze zakrywa wszelkie zaczerwienienia. Jego krycie można stosować poprzez wklepywanie kolejnej warstwy. Taką właśnie metodę jak wklepywanie polecam tu najbardziej. Ja robię to beauty blenderem i bardzo dobrze to działa.


Pod nakrętką, każdy nowy produkt jest dodatkowo zabezpieczony sreberkiem co powoduje, że nie wysycha on zbyt szybko w oczekiwaniu w sklepie na swoją nową mamęJ


Konsystencja przypomina według mnie aksamitny mus, delikatny, gładki ale tłustawy krem, który może pozostawić smugi po pędzlu, jeśli dobrze go nie zaaplikujemy.


Niektóre dziewczyny wspominały mi, że zatyka im on pory. Ja w zasadzie u siebie tego nie zauważyłam, ale dbam też o demakijaż i porządne oczyszczanie skóry na noc.


Z działania kosmetyku jestem zadowolona. Aktualnie stosuję kolor numer 2, czyli light beige i wydaje mi się wprost idealny do mojej karnacji.


Czy ktoś z Was go stosował? Jeśli tak, jakie macie zdanie o tym produkcie?



0 Komentarze