Moja kolekcja najnowszych pudrów KOBO Professional


Czy tak jak ja kochacie pudry? Ja uwielbiam bronzery i rozświetlacze w szczególności! Dziś o kilku nowych pudrach firmy KOBO Professional.

MATTE BLUSH PALETTE

Zacznę od edycji limitowanej, bo kto wie, kiedy produkt przestanie być dostępny!? J

Opis producenta


Paleta trzech harmonijnie dobranych odcieni róży. Dzięki nim idealnie podkreślisz swoje kości policzkowe, dodając twarzy młodzieńczego i zdrowego wyglądu. Idealnie rozprowadzają się na policzkach, imitując naturalny rumieniec.


WAGA 10 g.
CENA 24,99 zł




Jest to paletka trzech róży w pochodnych kolorach brzoskwini/ cegły/koralu.  Wg mnie nadają się do każdej karnacji. Poprawiają optycznie koloryt i nadają skórze zdrowy, naturalny wygląd.  Mają przyzwoite krycie a ich nasycenie można bez problemu stopniować.

BRIGHTENER MATT POWDER


Opis producenta
Rozjaśniający puder matujący do konturowania i modelowania twarzy. Skrobia jęczmienna nadaje skórze efekt aksamitnej gładkości i gwarantuje trwałe zmatowienia i rozjaśnienie. Specjalnie dobrany lekki emolient zapobiega nadmiernemu odparowaniu wody, a aloes łagodzi podrażnienia.


WAGA 9 g.
CENA 19,99 zł



Jest to pojedynczy puder w standardowym dla siebie opakowaniu. Podoba mi się w opakowaniach Kobo fakt, że wszystkie mają ten sam wymiar i dobrze układają się w szafeczkach. Puder w kolorze bananowym przeznaczony jest do konturowania i uwypuklania partii twarzy. Dobrze sprawdza się także do rozjaśniania cieni pod oczami.

ILLUMINATING POWDER PALETTE


Opis producenta
Paleta pięciu odcieni pudrów z perłowymi drobinkami, które odbijają światło i zapewniają piękny blask.
Specjalnie dobrana kolorystyka sprawia, że cera wygląda promiennie.
Może być stosowany jako róż oraz puder brązujący.


WAGA 8 g
CENA 24,99 zł



Produkt, który mnie oczarował. Paletka 5 pudrów w naturalnych kolorach przeznaczonych do rozświetlania twarzy. W składzie znajdują się perłowe mikrodrobinki odbijające światło.


Jak się Wam podoba? Dawno nie wstawiałam tu makijaży, musze koniecznie nadrobić te zaległości!!



0 Komentarze