Naturalne włoskie mydełko pomarańcza i cynamon

Witajcie :)

Dziś nowy dzień, nowy tydzień a wraz z nim, nowy post. Niedawno, dzięki portalowi Trusted Cosmetics, udało mi się dostać do skromnego grona testerek naturalnych, włoskich mydełek.

Producent Saponificio Artigianale Fiorentino w swojej aktualnej ofercie ma cztery zapachy:

-  o zapachu pomarańczy z cynamonem
-  o zapachu bergamotki i gardenii
-  o zapachu jaśminu z mandarynką
-  o zapachu kwiatu lilii i owoców

Pomarańcza i cynamon! Pierwsze co, o czym myślałam czytając wpis „ Wierzę, że w chłodniejsze wieczory, okraszone deszczem, aromat nawiązujący do okresu świątecznego przeniesie mnie w magiczny świat słodyczy i lekkiej pikanterii cynamonu. Myśl o gorącej kąpieli i pięknie pieniącym się perłowo mydełku już wywołuje we mnie błogi stan”.



Zacznijmy jednak od opakowania. Małe, kwadratowe, tekturowe opakowanie utrzymane jest w ciepłej kolorystyce nawiązującej do składu produktu. Znajdziemy więc na nim oczywiście pomarańczę oraz cynamon. 



Nie zabrakło tu też delikatnych, złotych ornamentów oraz pełnych informacji o kosmetyku.  Choć produkt jest włoski, tak importer zadbał o polską naklejkę, a szczegółowy opis można znaleźć na stronie sklepu  AD Kosmetyki  klik


Wyprodukowano je z naturalnych surowców pochodzenia roślinnego, na bazie organicznego oleju palmowego oraz kokosowego.

Waga: 0.1 kg.
11,65 zł


Już w chwili pierwszej próby otwarcia opakowania poczułam ten piękny zapach, który chodził za mną od świąt. Po jego otwarciu w całej łazience unosi się piękny, pomarańczowy aromat. W pudełeczku znajdowało się okrągłe mydełko, starannie zapakowane w białą folijkę, z firmową, zabezpieczającą naklejką.  Tak ładnie to wyglądało, że szczerze szkoda było mi je rozpakowywać bo pięknie zdobiłoby łazienkę. No ale, kiedy nastał wieczór a nóżki znów zaczęły marznąć, nie mogłam się powstrzymać i czym szybciej pobiegłam nalać wodę do wanny.


Pod folijką, ukazało mi się białe, okrągłe mydełko. Po jednej stronie znajdowało się rzeźbione logo firmowe wraz z napisem producenta. Po drugiej stronie informacja, gdzie zostało wyprodukowane.


Jeśli chodzi o zapach, to dzięki temu, że zawartość środka zapachowego jest ponad dwukrotnie wyższa (wynosi ok. 2%) to zapach jest wyraźny i bardzo trwały. Mydełko bardzo ładnie się pieni, a dzięki okrągłemu kształtowi jest poręczne i nie wypada z ręki podczas mycia.


Ja jestem zadowolona, a  czy Wy je znacie?



0 Komentarze