MATTE FITS PERFECTLY

Cześć
Nareszcie mam chwilkę wolnego i mogę powrócić do Was z wpisem, który będzie tym razem poświęcony matowym pomadkom w kredce firmy Sensique.
Jest to jedna z najnowszych propozycji jakie wypuściła firma na rynek. W ofercie znajduje się 7 kolorów, wśród których znajdziemy zarówno mocne, zdecydowane, jak i subtelne i stonowane tony.

Wizualnie, szminki zamknięto w czarnych kredkach, zdobionych delikatnymi, srebrnymi napisami firmowymi, zawierającymi logo, numer partii czy koloru. Skuwka jest przeźroczysta, więc bez problemu odnajdziemy na szybko nasz kolor.  W tym też pomoże nam końcówka szminki, mająca identyczny kolor, jak wewnątrz.

Opis producenta: Matowa pomadka do ust w kredce, do temperowania. Nadaje ustom zdecydowany kolor i aksamitne wykończenie.
Waga 2 g. Cena 9,99 zł

No więc, przechodząc do tego, co najważniejsze, to opinia.
Pomadki są w konsystencji kremowe, dobrze rozprowadzają się na ustach, wiernie odwzorowują kolor z opakowania. Nie migrują poza kontur ust i schodzą równomiernie. Podoba mi się w nich to, że nie podkreślają suchych skórek ani też nie wysuszają ust.  Dużą zaletą i jednym z priorytetów przy wyborze szminki jest fakt, że nie zbierają się nieestetycznie w kącikach.  Najciemniejsze z kolorów delikatnie farbują usta, ale nie jest to dla mnie problem.


 Numer 401, to delikatny beż, typowy nudziak.


Numer 402, to dalej nudziakowy beż, tylko z domieszką różu.


Numer 403, to stonowany, brudny róż.



Numer 404, to intensywny malinowy róż.


Numer 405 to niesamowita, głęboka i intensywna czerwień. Nigdy nie lubiłam u siebie czerwonych odcieni, ale ta wyjątkowo przypadła mi do gustu i jest moim faworytem w tej kolekcji.


 Numer 406 to pomadka jagodowa z tonami fuksjowymi. Dość modny kolor ostatnich miesięcy, który również przypadł mi do gustu.


 Numer 407 to ciemny, głęboki brąz. Na zdjęciu wygląda jakby to był bordowy kolor.


Który kolor według Was pasuje do mnie najbardziej?

Jaki jest wasz faworyt?






0 Komentarze