raz ciemno, raz jasno - dwustronne kredki do konturowania


CześćJ
DUO CONTOUR STICK to najnowsza propozycja marki Sensique do konturowania twarzy.

Dwustronna kredka dostępna jest w 2 wariantach kolorystycznych:


101 matowy krem oraz brąz



102 opalizujący odcień na skraju pudrowego różu, łososiowego i jasnego złota.



Pierwszy wariant, jest w pełni matowy i sprawdzi się u osób, które nie lubią żadnych drobinek, mają tendencję do wydzielania zwiększonej ilości łojotoku a także posiadają niedoskonałości skóry twarzy.

Drugi zaś, posiada ten sam kolor brązu, ale odróżnia go rozświetlacz, który posiada inny odcień, a przede wszystkim jest on perłowy.


Wygodna w użyciu. Pozwala wymodelować kształt twarzy i udoskonalić jej owal. Taki opis znajdziemy na stronie producenta klik 

A jak w praktyce? Zawsze korzystałam z pudrów i używałam w tym celu skośnych pędzelków. Nie wiedziałam czego mogę się spodziewać po takim kosmetyku. W końcu ma on całkiem inną konsystencję a  przy tym jest cieniutki. Bałam się, że będzie zdecydowanie za cienki.


 Kiedy stanęłam przed lustrem z kredką w ręku, pociągnęłam cieniutkie linie bronzerem po zewnętrznych partiach nosa, na czole i pod kośćmi policzkowymi. Pod oczami narysowałam trójkąty, linię na środku nosa, nad łukiem brwiowym i ustami. Następnie całość wklepałam opuszkami palców. Innym razem użyłam gąbeczki. W obu przypadkach byłam szczerze zaskoczona a jednocześnie zadowolona. 
Wbrew moim obawom kredka nie jest za cienka a właśnie pomaga precyzyjniej nakreślić linie. 


Nie mam problemu ze świeceniem się skóry, dlatego też nigdy nie doświadczyłam ze strony produktu plam czy rolowania się w okolicy oczu. 


Dla bezpieczeństwa osobom, które mają tendencję do świecenia się polecam zabezpieczyć kosmetyk transparentnym pudrem, zresztą jak zawsze w przypadku konturowania na mokro jakimkolwiek kosmetykiem.


Kredki są dostępne wyłącznie w Drogeriach Natura.
Waga: 3,6 g Cena: 12,99 zł.



Czym Wy konturujecie twarz? Znacie te albo jakieś inne kredki?

0 Komentarze