SENSIQUE TOP COLOR DUO with tefpoly, mini zestawy

Przy okazji informacji o wprowadzanych nowościach w Drogeriach Natura, wspominałam Wam, że marka Sensique wprowadza na rynek mini zestawy lakierów do paznokci.


Dostępne są one w czterech zestawach kolorystycznych:

#1 Natural
#2Greys
#3Orient
#4Burgundy

Opis producenta:

Zestaw najmodniejszych w sezonie lakierów do paznokci. Nowoczesna formuła z tefpoly® przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru oraz nadaje efekt szklanego połysku. W każdym zestawie znajdują się dwa lakiery dobrane kolorystycznie.

Cena 9,99 zł.


Zgodnie z informacją od producenta, każdy mini zestaw zawiera dwa lakiery do paznokci o pojemności 5,5 ml. Małe, kwadratowe buteleczki schowano w biały, kolorowo zdobiony kartonik z widoczną zawartością. Z tyłu szczegółowy opis.

O jakości samych w sobie lakierów pisałam Wam już nie raz. Bardzo mi one odpowiadają, ponieważ stosunkowo dość długo utrzymują się na mojej płytce, nie odpryskując już w pierwszych godzinach po malowaniu.




Zestaw no 4, Burgundy wyjątkowo przypadł mi do gustu. 


Zawiera on w sobie gładki, bordowy lakier i pasujący do niego lakier nawierzchniowy z milionem bordowo czerwonych drobinek.




 Mimo ogólnych obaw przed zmywaniem brokatowych lakierów, ten schodzi bardzo sprawnie. Do zadowalającego mnie krycia użyłam dwóch warstw topu oraz jednej warstwy lakieru brokatowego.


Jak się Wam podoba?




Justyna Zybert Pro Make Up Artist © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka