Plastry przeciw wypadaniu włosów, Dermastic, Diagnosis

Witajcie!

Czy Wy też, macie okresy wzmożonego wypadania włosów?  U mnie ostatnio właśnie pojawił się ten problem... :(

Przeważnie mam tak, że na wiosnę i jesień intensywniej wypadają mi włosy,  ale nigdy nie było to aż tak drastyczne i  nawet moja fryzjerka zwróciła na to uwagę.

Podstawowych przyczyny wypadania włosów jest kilka jak nadmierny stres i przemęczenie, choroby tarczycy, anemia, zła dieta czy pielęgnacja i niektóre leki.


W moim życiu nie nastąpiły ostatnio żadne zmiany, badania krwi, które świeżo co robiłam wyszły w normie i nie zmieniałam leków czy sposobów pielęgnacji włosów ( a jestem przewrażliwiona na tym punkcie).
Tak więc, siedząc w salonie fryzjerskim rozmawiałam o możliwościach rozwiązania problemu. Oczywiście, jak każda fryzjerka zaproponowała mi podcięcie włosów, które planuje na następny tydzień, ale ono tak naprawdę nie zniweluje problemu. Fryzjerka wspomniała o plastrach przeciw wypadaniu, które wyjątkowo mnie zainteresowały. Ponieważ nienawidzę połykać tabletek, a ostatnimi czasy niestety ich dużo, tak pogrzebałam w Internecie i po pozytywnych opiniach zamówiłam taki produkt.


Co to takiego?

Plastry przeciw wypadaniu włosów Dermastic™ to skuteczny i wygodny w aplikacji produkt wzmacniający cebulki włosów. Stosowany systematycznie na skórę w okolicach owłosionej części głowy powstrzymuje wypadanie włosów.

Plastry Dermastic™ wykonane są z oddychającego tworzywa, w którego warstwie przylegającej do ciała rozproszone są składniki aktywne. Plaster przyklejony na skórę uwalnia stopniowo substancje odżywcze mające na celu wzmocnienie cebulek włosów, powstrzymanie wypadania włosów, a także wspomaganie ich odrastania.


Jak to działa?

Plastry stosuje się na noc. W celu zapewnienia właściwego przylegania plastra skóra w miejscu jego aplikacji powinna być sucha i oczyszczona.

Codziennie przed snem należy przykleić jeden plaster w okolicy owłosionej skóry głowy. Rekomendowane obszary to: skronie, czoło, kark, za uszami. Miejsce aplikacji plastra powinno być każdorazowo zmieniane.
Pozostawiamy plaster na skórze na 8-10 godzin, po czym delikatnie go usuwamy.
Plastry należy stosować przez 8 tygodni.


Plastry są cienkie i elastyczne, przeźroczyste,  w kształcie koła o średnicy ok. 2 cm i mogą być stosowane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn.


Wśród składników aktywnych znajdziemy m. in:

·        ruszczyk kolczasty (pobudza mikrokrążenie, uszczelnia i wzmacnia naczynia krwionośne),
·        bambus zwyczajny (wzmacnia i remineralizuje),
·        bocznia piłkowana (hamuje działanie DHT- szkodliwej formy testosteronu, która jest główną przyczyną wypadania włosów),
·        wyciąg z winorośli (wspiera wzrost komórek wokół włosa, reguluje wydzielanie sebum, które może być przyczyną łysienia),
·        L-cysteina (opóźnia procesy starzenia i obumierania cebulek włosów),
·        adenozyna (wzmacnia korzeń włosa).


Produkt jest dostępny na stronie Diagnosis klik i tu możecie przeczytać więcej informacji



I co sądzicie? Macie ten sam problem? Znacie te plastry? Mnie zdecydowanie przekonuje ta metoda, ponieważ stosowałam plastry antykoncepcyjne, które stopniowo uwalniają składniki. Za 8 tygodni dam Wam znać !!!





1 Komentarze

  1. Włosy niestety często wypadają z powodu nieodpowiedniego snu. Brak snu powoduje problemy z włosami, które wypadają. Znajdźmy rozwiązanie u podstawy a nie maskujmy problemu plastrami. Osobiście polecam modafinil apteka online jako sposób na lepszy i bezproblemowy sen

    OdpowiedzUsuń