na paznokaciach dziś kawa z mlekiem

Witajcie

O lakierach Color, Sensique już Wam pisałam.  Pełną ofertę możecie zobaczyć na stronie: klik


Kolor, który dziś Wam prezentuję nosi nazwę Graphite chociaż osobiście ja się z nią nie zgadzam. Grafit to dla mnie odcień ciemnej szarości, a kolor w buteleczce jest dla mnie szaro brązowy. Powiedziałabym nawet, że jest to kolor kawy z mlekiem. Lekko ciepły odcień.


Żeby Was trochę podrażnić, lakier prezentuję na przepięknym krajobrazie tropików. Myślę, że wiele osób chciałoby tam teraz być i korzystać z kąpieli słonecznych.



Buteleczka jest podłużna, lekko owalna. Pędzelek jest długie i wąski. Konsystencja lakieru jest jakby gęstsza niż Marine czy Angel i w porównaniu do nich lakier spływał mi na skórki. Dobrze jednak rozprowadza się on po płytce paznokcia nie tworząc zacieków ani grudek. Przy kryciu całej płytki paznokcia wystarczą wg mnie 2 warstwy lakieru.


Emalia zaczęła mi się ścierać na końcówkach po ok. 3 dniach co przy moich rozwarstwiających się paznokciach stanowi całkiem dobry wynik.


Justyna Zybert Pro Make Up Artist © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka