Color Sensique,Orchid

Witajcie :)

Dzisiaj znów będzie różowo aby osłodzić Wam troszkę ten szary, pochmurny dzień.
Pogoda nam nie dopisuje ale mimo tego, możemy miło spędzić czas. Ja właśnie maluję pazurki, pije dobrą herbatkę i czytam książkę siedząc pod kocem.

O samym lakierze już Wam pisałam, ponieważ mam inny kolor z tej serii jaką jest Color, Sensique.


Tym razem w akcji kolor Orchid, który kojarzy mi się z tajlandzkimi storczykami bo mają one głównie ciemno różową barwę i są delikatniejsze od tradycyjnych.




Buteleczka jest podłużna, lekko owalna. Pędzelek jest długie i wąski. Konsystencja lakieru jest jakby gęstsza niż Marine czy Angel i w porównaniu do nich lakier spływał mi na skórki. 


Dobrze jednak rozprowadza się on po płytce paznokcia nie tworząc zacieków ani grudek. Przy kryciu całej płytki paznokcia wystarczą wg mnie 2 warstwy lakieru.


Emalia zaczęła mi się ścierać na końcówkach po ok. 3 dniach co przy moich rozwarstwiających się paznokciach stanowi całkiem dobry wynik.




0 Komentarze